„TransLink.iQ“ sujungs kortelių skaitytuvus su viešbučių verslo valdymo sistemomis

Publikuota: 2020 m. rugsėjo 3 d. ketvirtadienis

„ASHBURN International“ integravo savo plėtojamą mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo bei mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“ su viešbučių valdymo sistemomis „Oracle Hospitality OPERA“ ir „Oracle Hospitality Suite8“. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su „HRS Hospitality & Retail Systems”.

Daugiafunkcės viešbučių valdymo sistemos skirtos ir atskiriems viešbučiams, ir jų tinklams valdyti. Jos sudarytos iš modulių,  kurie gali būti lanksčiai keičiami, atsižvelgiant į kiekvieno viešbučio poreikius.  Naudojantis šiomis programomis, patogu koordinuoti viešbučių priėmimo ir apgyvendinimo, kambarių rezervavimo, banketų rengimo ir ūkio tarnybų, buhalterijos ir pardavimo skyrių darbą.

Integracija su kortelių skaitytuvais padeda viešbučiams automatizuoti atsiskaitymo procesą ir sutrumpinti klientų aptarnavimo laiką. Integravus „TransLink.iQ“ sistemą, viešbučio personalas gali valdyti mokėjimo operacijas per kortelių skaitytuvą, dirbdamas su standartiniu programos „Oracle Hospitality OPERA“ arba „Oracle Hospitality Suite8“ meniu.

„Mes nuolat plėtojame „TransLink.iQ“ funkcionalumą, atsižvelgdami į savo klientų poreikius. Integruojant mokėjimo kortelių skaitytuvų programinę įrangą su kitomis sistemomis, galima optimizuoti darbo procesus prekybos tinkluose, viešbučiuose, automobilių nuomos įmonėse.

Siekdami įgyvendinti galimybę valdyti mokėjimo kortelių skaitytuvais atliekamas operacijas iš išorinės sistemos, pvz., viešbučio administratoriaus kompiuterio, mūsų specialistai išplėtė „TransLink.iQ“ sistemos modulio „xConnect“ funkcionalumą, papildydami jį viešbučių verslui aktualiomis funkcijomis“, –  pasakoja „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius.

„TransLink.iQ“ modulis „xConnect“ buvo sukurtas, siekiant integruoti prekybininkų kasų sistemas su mokėjimo kortelių skaitytuvais, tačiau, anot „ASHBURN International“ atstovo, viešbučių verslui klasikinių prekybos organizacijoms pritaikytų funkcijų neužtenka. Taigi į modulį buvo įtraukta daugiau funkcijų: išankstinė bankinės kortelės autorizacija, rezervuojant viešbučio kambarį; limito padidinimas išankstinės autorizacijos metu; mokėjimo patvirtinimas; lėšų sugrąžinimas; mokėjimo operacija, rankomis įvedant kortelės numerį; galimybė iš anksto aktyvinti paslaugą per vieną kortelių skaitytuvą, o baigti aktyvavimą kitu.

Panašus funkcionalumas reikalingas ir nuomojantis automobilį. Automatiškai įvedant mokėjimo operacijos nustatymus, sumažinama rankiniu būdu pasitaikančių klaidų tikimybė ir gerokai paspartėja atsiskaitymo procesai. Atlikta mokėjimo operacija akimirksniu matoma sistemoje.

„Pirmas „TransLink.iQ“ ir viešbučių sistemos „OPERA“ integracijos projektas jau įgyvendintas Azerbaidžane, viename iš „Marriott“ tinklo viešbučių. Tokias pats paslaugas siūlome ir Lietuvoje, Sakartvele, Uzbekistane ir kituose regionuose, kur diegiamas mūsų sprendimas „TransLink.iQ“, – pasakoja Žoržas Šarafanovičius.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

komentarai