Startuoja DNB banko reklamos kampanija su pasauline žvaigžde G. Clooney: „Kai kuriems žmonėms gyvenime pasiseka, visiems kitiems verta taupyti!“
Startuoja DNB banko reklamos kampanija su pasauline žvaigžde G. Clooney: „Kai kuriems žmonėms gyvenime pasiseka, visiems kitiems verta taupyti!“
Didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausantis DNB bankas šiandien pradeda taupymą skatinančią reklamos kampaniją su vienu garsiausių Holivudo aktorių George Clooney. Pirmą kartą Lietuvoje pagrindinei banko žiniai perteikti bus pasitelkta pasaulinio lygio kino žvaigždė.
Nuotaikingame klipe vienas iš labiausiai geidžiamų viengungių pasaulyje vestuvių rytą savo išrinktajai padovanoja ne tik žiedą su karališku deimantu, bet ir lietuvių kalba pakviečia praleisti medaus mėnesį ką tik nupirktame nuostabiame namelyje Lietuvos pajūryje.
„Pradėti taupyti, kaip ir pradėti sportuoti – visi žinome, kad reikia, visi pripažįstame, kad tai svarbu, tik dažniausiai randame sau pateisinamų priežasčių, kodėl to nedarome. Manome, kad dabar, atsigaunant ekonomikai, mažėjant nedarbui ir pradėjus augti realiam atlyginimui, yra palankus metas pradėti taupyti – ir daryti tai reguliariai“, – teigė DNB banko Pardavimų departamento vadovė Lijana Žmoginaitė.
Norvegijoje sukurta DNB reklamos kampanija su G. Clooney jau sulaukė didelio populiarumo – „YouTube“ interneto tinkle per porą pirmųjų savaičių reklamos klipas sulaukė apie milijono peržiūrų. Šiandien šią reklamą Youtube jau yra peržiūrėję per 4,5 mln. žmonių. Tarptautiniuose reklamos apdovanojimuose „Epica“ šis reklamos klipas iškovojo auksą, o Europos reklamų festivalyje „Eurobest“ – sidabrą. Ji buvo tarp nominantų Kanų reklamos festivalyje. Norvegijoje klipas su G. Clooney buvo pripažintas metų reklama.
AB DNB banko grupės indėlių portfelis per 2012 m. padidėjo 14,3 proc. t.y. iki 5,9 mlrd. litų.