Kanados bankas klientus atpažįsta pagal širdies dūžius

Publikuota: 2015 m. rugpjūčio 13 d. ketvirtadienis

Kanados bankas „TD Bank“ kartu su „MasterCard“ ir technologijų bendrove „Nymi“ pristatė, jų nuomone, pirmą pasaulyje apyrankę, leidžiančią atpažinti mokėtoją pagal širdies ritmą. Pirmosios tokios 100 apyrankių jau išbandomos Toronte, Otavoje ir Redžainoje. Skelbiama, kad iki metų pabaigos prie šių bandymų prisijungs ir kiti šalies bankai.

Apyrankėje „Nymi“ įmontuoti davikliai, kurie atpažįsta unikalų savininko širdies ritmą. Testuojant paslaugą, naudojamas su „MasterCard“ vartotojo paskyra susijusio įrenginio prototipas.

Kompanija „Nymi“, kuri pernai gavo 14 mln. JAV dolerių finansavimą, planuoja prisidėti prie nešiojamosios elektronikos ir bekontakčių mokėjimų populiarinimo. Be to, įmonė ketina pasiūlyti naudotojams tokį naujovišką identifikavimą atlikti vykdant mokėjimus.  

 

Šaltinis: bin.ua
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Paskelbti nauji mobiliosios bankininkystės standartai

Tarptautinė standartizacijos organizacija išleido naują naudojimosi finansinėmis paslaugomis specifikaciją. skaityti »

Australijoje susimokėti bus galima patvirtinant tapatybę balsu

Australijos bankas ANZ netrukus pradės bandyti atsiskaitymų patvirtinimo balsu sistemą, kuri veiks per mobilųjį telefoną. skaityti »

Apsipirkti „Amazon“ bus galima ir neturint banko kortelės

„Amazon“ paskelbė pradėjusi teikti paslaugą „Amazon Cash“ tiems pirkėjams, kurie nori apsipirkti interneto parduotuvėje Amazon.com, tačiau neturi kreditinės kortelės. skaityti »

Anglijos bankas pinigų gamybai ruošiasi naudoti palmių aliejų

Po kritikos dėl gyvūnų taukų panaudojimo gaminant plastikinę 5 svarų sterlingų kupiūrą Anglijos bankas svarsto galimybę 20 svarų sterlingų kupiūros gamybai naudoti palmių aliejų. skaityti »

Estija išleis du kolekcinius eurus

Estijos banko stebėtojų taryba patvirtino dviejų atminties monetų dizainą. skaityti »

60 proc. europiečių per internetą apsiperka bent kartą per mėnesį

Kas ketvirtas prieigą prie interneto turintis europietis interneto parduotuvėje apsiperka bent kartą per savaitę. skaityti »

Futbolininkai baudas susimokės savo marškinėliais

„Mastercard“ bekontakčio atsiskaitymo technologija bus integruota į futbolo teisėjų korteles ir žaidėjų marškinėlius, kad pastarieji galėtų susimokėti už baudas tiesiog žaidimo lauke. skaityti »

Europos pirkėjai nebesidomi skaitmenine valiuta

Neseniai „Mastercard“ atliktas tyrimas rodo, kad Europos pirkėjai nenoriai naudojasi skaitmenine valiuta. skaityti »

Amerikoje grynuosius pinigus iš bankomato jau galima išsiimti be banko kortelės

Amerikos bankas „Wells Fargo & Co“ pasiūlė klientams galimybę išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų be banko kortelių, naudojantis vien išmaniuoju telefonu. skaityti »

Latvijos bankas išleido eurą su pirštine

Latvija išleido kolekcinę monetą, iliustruojančią pasaką apie pirštinaitę. skaityti »