Mokėjimo sistemos „MasterCard“ kūrėjai nusprendė bendradarbiauti su „Facebook“ ir „Twitter“, kurie pastaruoju metu aktyviai plėtoja mokėjimo paslaugas.
Mokėjimo sistemos „MasterCard“ kūrėjai nusprendė bendradarbiauti su „Facebook“ ir „Twitter“, kurie pastaruoju metu aktyviai plėtoja mokėjimo paslaugas.
Bendradarbiaujant su šiais populiariais socialiniais tinklais, bus ieškoma naujų idėjų ir jų bendro įgyvendinimo būdų. „MasterCard“ jau aktyviai bendradarbiauja su „Apple“, „Samsung“ ir „Google“.
Vienas iš bendradarbiavimo su „Facebook“ būdų – р2р mokėjimai. 2015 m. „Facebook“ įgyvendino atsiskaitymų sistemą tarp „Messenger“ vartotojų. Kad būtų galima atlikti finansinę operaciją, reikia susieti pokalbių programą su debetine „Visa“ arba „MasterCard“ kortele. Tačiau iki šiol „MasterCard“ ir „Facebook“ dar nebuvo oficialūs partneriai.
„Twitter“ taip pat siūlo komercines paslaugas. Prekybininkai gali įdiegti į „Twitter“ mygtuką „Pirkti“ ir tokiu būdu skatinti pardavimą per tinklaraštį. 2014 m. „Twitter“ susijungė su vienu didžiausių Prancūzijos bankų „Groupe BPCE“, kad būtų galima įgyvendinti pinigų pervedimus socialiniame tinkle.
Tikimasi, kad bendradarbiaujant su „MasterCard“, abiem įmonėms pavyks išplėsti mokėjimo funkcijas.