Šiaulių bankas keičiasi ir pristato savo naują internetinį veidą

Publikuota: 2013 m. gegužės 24 d. penktadienis

Šiaulių bankas atnaujino savo interneto svetainę – dabar ji tapo koncentruota, dinamiška, suteikianti aiškią informaciją ir skatinanti veikti.

„Kurdami naują svetainę, vadovavomės naujausiomis tendencijomis. Nuo šiol mūsų bankas klientus pasitinka ne tik modernaus dizaino tinklapyje su funkcionalia ir organiška struktūra, bet ir su klientams patogesne, intuityvesne navigacija, aiškesne ir lengviau pasiekiama informacija. Siekėme, kad naujasis tinklapis būtų draugiškas, daug dėmesio skyrėme, kad jis ne tik būtų orientuotas į klientų poreikius, bet ir juos realiai atitiktų“, – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė.

Banko svetainės koncepcija pagrįsta nauju principu – joje pristatomos ne konkrečios banko paslaugos, o pateikiama bankinių paslaugų visuma. Tokiu būdu siekiama apimti įvairias gyventojų bei įmonių poreikių stadijas ir gyvenimo situacijas, kada ir kokių klientams reikia banko paslaugų. Išskirtinis turinio pateikimas ir partneriškas kalbėjimo tonas akcentuoja ne konkrečias paslaugas, ne techninius informacijos niuansus, o kliento gaunamą vertę, t. y. kaip klientui taupiai gyventi, kaip mokėti už mokslą, kaip investuoti į buities reikmes, kaip įsigyti mėgiamą daiktą, kaip investuoti rinkoje ir pan. Todėl visos banko paslaugos kūrybiškai apjungtos ir patogiai pagal privačių bei verslo klientų poreikius suskirstytos į keturias pagrindines grupes: „Kasdienės operacijos“, „Norintiems pasiskolinti“, „Norintiems taupyti“, „Norintiems investuoti“.

Kviečiame atkreipti dėmesį ne tik į pasikeitusią turinio struktūrą. Dar viena dėmesio verta naujovė – šiuolaikiškai formuojamas grafinis svetainės stilius – pasirinktas lakoniškas ir intuityvus informacijos pateikimas. Tinklapio struktūra primena žurnalo principą, turinio pateikimas sprendžiamas per dizainą, plačiai naudojama infografika. Pagrindiniame lange atskirais blokeliais išskirta svarbiausia, dažniausiai klientų ieškoma informacija – ji vizualiai lengvai suprantama, pateikta greitųjų nuorodų principu.

„Atsižvelgėme į klientų poreikį greitai rasti reikalingiausią informaciją – tad vienu mygtuko paspaudimu iš pagrindinio puslapio patenkama į klientams aktualiausias temines skiltis. Infografinės iliustracijos leidžia kurti vaizdines asociacijas ir tiksliau pateikti informaciją. Šio tikslo siekėme ir kurdami lakoniškus aprašymus, trumpus ir aiškius tekstus, bankinę kalbą pakeisdami suprantama „žmonių kalba“, – sako Daiva Grikšienė.

Svetainė sukurta, naudojant Šiaulių banko firmines spalvas – sodri mėlyna, aukso ir sidabro spalvos klientams leidžia lengvai atpažinti banką ir tinkamai pasirinkti jau žinomus ar reikiamus banko produktus bei paslaugas. Dalis svetainėje pateikiamos informacijos, pavyzdžiui, valiutų kursai, NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos informacija, atsinaujina automatiškai. Be to, nuo šiol visa Šiaulių banko informacija pateikiama ne tik lietuvių bei anglų kalbomis, bet ir rusų kalba.

Poreikis informacijai vis didėja, todėl Šiaulių bankas savo svetainę pritaikė ir mobiliesiems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams, kad būtų patogu reikiamą banko informaciją ir naujienas gauti bet kada ir bet kurioje vietoje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Tarptautinis finansų leidinys „The Banker“ SEB banką pripažino geriausiu Lietuvoje (118)

Tarptautinis finansų leidinys „The Banker“ kasmetiniuose geriausio banko rinkimuose pripažino SEB banką geriausiu banku Lietuvoje. skaityti »

Bus galima įsigyti niekada apyvartoje nebuvusių 1000 litų ir kitų nominalų banknotų (1)

Lietuvos bankas suteikia galimybę įsigyti niekada į apyvartą neišleistų litų banknotų. skaityti »

Lietuvos gyventojai pamėgę grynuosius, tačiau turėdami galimybę rinktųsi alternatyvą (1)

Nors gryniesiems, palyginti su kitais mokėjimo būdais, pirmenybę teikia mažiau nei pusė Lietuvos gyventojų, net 3 atvejais iš 4 apsipirkimo vietose moka grynaisiais pinigais. skaityti »

Lietuvos bankas sudarė galimybę atlikti žaibiškus mokėjimus (1)

Išplėtusi galimybes ir pakeitusi pavadinimą, Lietuvos banko mokėjimo sistema CENTROlink pradeda naują etapą Lietuvos mokėjimo paslaugų istorijoje. skaityti »

Lietuvos bankas tobulina investavimo politiką (1)

Siekdamas maksimaliai išskaidyti finansinio turto investavimo riziką, Lietuvos bankas atnaujino strateginį investicijų paskirstymą ir nutarė sudaryti rezervų portfelį iš itin saugių investicijų JAV doleriais. skaityti »

Europos priežiūros institucija perspėjima dėl virtualiųjų valiutų žetonų platinimo (1)

Europos vertybinių popierių ir rinkų institucija viešai įspėjo apie rizikas, susijusias su virtualiųjų valiutų žetonų platinimu. skaityti »

Kolekcinė sidabro moneta įamžins Pranciškaus Skorinos palikimą (1)

Lapkričio 8 dieną (trečiadienį) Lietuvos bankas išleis 20 eurų kolekcinę sidabro monetą, skirtą Pranciškaus Skorinos „Rusėniškosios Biblijos“ 500-mečiui. skaityti »

V. Vasiliauskas: naujos finansinės technologijos – papildoma paspirtis ūkio augimui ir naujos rizikos

Tarptautinio valiutos fondo metiniuose susitikimuose Vašingtone dalyvaujantis Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas pristatė savo metinę kalbą, pateiktą aštuonių Šiaurės ir Baltijos šalių vardu. skaityti »

Lietuvos bankas skelbia poziciją dėl virtualiųjų valiutų

Bankai, mokėjimo įstaigos ir kiti finansų rinkos dalyviai neturėtų teikti paslaugų, susijusių su virtualiosiomis valiutomis ar dalyvauti jas leidžiant – tokią poziciją patvirtino Lietuvos banko valdyba. skaityti »

Kas antras verslininkas nežino, kas yra ketvirtoji pramonės revoliucija

Kas antras Lietuvos smulkusis verslininkas neatsakytų į klausimą, kas yra ketvirtoji pramonės revoliucija, o trys ketvirtadaliai apie tai žinančių vadovų pripažįsta, kad jų įmonė tokiems pokyčiams nesiruošia. T skaityti »