Skelbiami geriausiai klientus Baltijos šalyse aptarnaujantys bankai

Publikuota: 2012 m. kovo 15 d. ketvirtadienis

Paaiškėjo Baltijos šalių bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Bendras bankų aptarnavimo kokybės vidurkis Estijoje siekia 79,4 proc., Latvijoje – 89,4 proc., Lietuvoje – 86,5 proc. Baltijos šalių bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimą praėjusių metų pabaigoje – šių metų pradžioje atliko tyrimų bendrovė „Spect–dive“.

Tyrime geriausiai įvertinta Baltijos šalių bankų aplinka, aptarnaujančių darbuotojų išvaizda, bendravimo įgūdžiai. Lietuvos ir Latvijos bankų pranašumas – gebėjimas gerai pateikti pasiūlymus bei sprendimus. Estijoje įsiklausyti į kliento poreikius klientų aptarnavimo specialistams sekasi sunkiau. Silpniausia Baltijos šalių bankų aptarnavimo sritis – kontakto su klientu užbaigimas.

„Slapto pirkėjo tyrimas atskleidžia ne tik bankų pasiekimus, bet ir sritis, kuriose galima tobulėti. Tyrime nepriekaištingai įvertinta sutvarkyta aplinka, derama darbuotojų apranga. Tačiau dar galima tobulinti skyriuose dirbančių darbuotojų įgūdžius užbaigiant pokalbį, kuris kurtų stipresnius ilgalaikius ryšius su klientu“, – sako Neringa Kazlauskienė, „Spect–dive“ direktorė.

Iš viso 27 bankuose 18–oje miestų lankėsi slaptieji pirkėjai, kurie vertino banko aplinką, aptarnaujančiojo išvaizdą, pirmąjį kontaktą, kliento poreikių išsiaiškinimą, poreikį tenkinančių paslaugų pristatymą, papildomus pardavimo įgūdžius, bendravimo įgūdžius ir kontakto pabaigą.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »