5 patarimai kaip pasiekti geresnį klientų aptarnavimo lygį internete

Publikuota: 2011 m. spalio 5 d. trečiadienis

Klientų poreikių tenkinimas - svarbus iššūkis bet kokiam verslui. Tik patenkintas klientas gali būti lojalius. Internetas, socialiniai tinklai keičia požiūri į klientų pasitenkinimą. Atsirado daugiau galimybių nevaržomai dalintis savo įspūdžiais dėl įsigytos prekės arba paslaugos su šimtais savo draugų ir pažįstamų. Reklama iš lūpų į lūpas įgauna didesnę svarbą, būtent todėl ir dedamos vis didesnės pastangos turėti patenkintą klientą.

Žemiau pateikiami pagrindiniai principai, į kuriuos siūlome atkreipti dėmesį aptarnaujant klientus, siekiant užsitikrinti jų pasitenkinimą:

1. Būkite paslaugūs

Šis patarimas gali atrodyti savaime suprantamas bet kam, tačiau yra dažnai pamirštamas aptarnaujant klientus. Svarbu suprasti, kad būti pasiekiamu nėra lygu būti paslaugiu. Nepakanka turėti asmenį, kuris atsakinėja į skambučius ar konsultuoja klientus internetu.

Bendravimas su kiekvienu klientu yra svarbus. Šiuolaikiniai vartotojai yra užsiėmę, jau nekalbant apie jų galimybes rinktis Jūsų produktų ar paslaugų alternatyvas. Klientų aptarnavimo personalas privalo padėti kiekvienam besikreipiančiam, atsakyti į jų klausimus ir spręsti kilusias problemas, o ne tik sutelkti dėmesį į pardavimų rodiklius.

2. Būkite sąžiningi

Skaidrumas yra interneto vizitinė kortelė. Kiekvienas pokalbis su klientu turi būti sąžiningas. Jeigu Jūs negalite įvykdyti klientų pageidavimų ir, tarkim pristatyti prekę tą pačią dieną, Jūs turite nebijoti tai pasakyti ir kartu pasiūlyti kitą variantą. Prisiėmimas įsipareigojimų, kurių negalite įvykdyti, lemia klientų nusivylimą - tai žlugdo Jūsų reputaciją.

3. Viršykite lūkesčius

Konsultuodami klientus, turite pasiūlyti daugiau nei atsakymą. Nustebinkite klientą pasiūlydami papildomą nuolaidą, kuri nėra skelbiama viešai, pasiūlykite dovaną, nemokamą pristatymą ir kt. Nustebinkite naują ir pastovų klientą ir jie bus linkę pasidalinti malonia patirtimi su kitais.

4. Būkite ekspertu

Kiekvienas bendravimas su potencialiu klientu yra įmonės šansas parodyti savo kompetenciją ir gebėjimus profesionaliai atsakyti į klausimus, patarti. Konsultacija prieš pardavimą dažniausiai lemia kliento nuomonę apie kokybę ir įmonės profesionalumą. Nėra svarbu, klientas yra Jūsų ofise ar Jūsų tinklalapyje. Klientų aptarnavimo specialistas, konsultuojantis klientus telefonu ar internetu, turi labai gerai žinoti siūlomą produktą arba paslaugą.

5. Pasiūlykite komunikacijos kanalų įvairovę

Viena įmonė savo prekes pardavinėja tik viename prekybos tinkle, kitos įmonės analogiškas prekes galima nusipirkti visose didžiausiuose prekybos centruose. Turbūt nėra sunku suprasti, kurios įmonės pardavimo rezultatai yra geresni. Panaši situacija yra ir su klientų aptarnavimu. Jeigu klientas surado Jus internete, jam turi būti suteikta galimybė gauti konsultaciją čia pat, nekeičiant komunikacijos kanalo. Vieni mėgsta bendrauti telefonu, kitiems patogiau gauti konsultaciją realiu laiku internetu. Suteikite visas įmanomas galimybes, klientas pats išsirinks jam priimtiną variantą.

Į klientų aptarnavimą dažnai žiūrimą kaip į papildomas išlaidas, tačiau kokybiškas klientų aptarnavimas stiprina Jūsų prekės ženklą, skatina klientą būti lojalų ir skleisti informaciją apie teigiamą patirtį. Dažniausiai internete vartotojas savarankiškai ieško informacijos apie siūlomą paslaugą ar prekę ir savarankiškai priima sprendimus. Tačiau bet kuri įmonė, turinti interneto tinklalapį, užsiimanti elektronine komercija, turi nepamiršti ir apie tiesioginio bendravimo galią, kai kalbama apie laimingą ir lojalų klientą.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„MasterCard“ patarimai atostogaujantiems

Vasara – atostogų metas ir daugelis planuoja keliones į svečias šalis. Kompanija „MasterCard“ siūlo keliaujant pasirūpinti savo finansais ir pateikia keletą patarimų. skaityti »

Kas ketvirtas Lietuvos verslininkas pirmiausia laukia pokyčių švietimo sistemoje

Nuo realių darbo rinkos poreikių atitrūkusi Lietuvos švietimo sistema tampa kliūtimi kuriant geresnį gyvenimą Lietuvoje. Tuo įsitikinęs kas ketvirtas šalies verslininkas, įžvelgiantis švietimo sistemos reformų būtinybę. skaityti »

Kaip pasikeitusi darbo rinka diktuoja technologijų madas?

Prognozuojama, kad iki 2020–ųjų 40 proc. pasaulio gyventojų dirbs patys sau – vyraus laisvai samdomo darbo rinka. skaityti »

Kam reikalinga 360 laipsnių vaizdo kamera?

Dažniausiai apie 360 laipsnių vaizdo kamerą pagalvoja atostogas planuojantys žmonės, mėgstantys fiksuoti akimirkas kalnuose, ekskursijose po miestą ir t.t. skaityti »

Keturi būdai, kaip apsaugoti išmaniuosius vasaros karščių metu

Temperatūrai lauke stipriai šovus į viršų, lietuviai turėtų saugotis ne tik patys, bet ir pagalvoti apie savo išmaniuosius įrenginius. skaityti »

Kur Lietuvoje rastume daugiausiai televizoriaus pultelių?

Kas svarbiausia, renkantis naują televizorių, kokie dalykai, susiję su šiais prietaisais, labiausiai erzina skirtingų miestų gyventojus ir kuriame šalies krašte galima rasti daugiausiai televizoriaus pultelių? skaityti »

ES Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas vartotojams suteiks daugiau teisių, įmonėms – pareigų

Dėl technologinių pasiekimų pasaulyje sukurtų, apdorotų ir dalijamų duomenų kiekis pastaraisiais metais pasiekė nenumatytas proporcijas. skaityti »

Robotizacija kurs naujas darbo vietas

Pramonė neišvengiamai turi pereiti prie robotizacijos tam, kad būtų didinamas darbų efektyvumas, atliekamų užduočių tikslumas ir užtikrinamas saugumas. Taip tikina ekspertai ir priduria, kad robotų kuriama ekonominė nauda – akivaizdi. skaityti »

Svarbiausios televizorių savybės žaidimų mėgėjams

Pastaraisiais metais žaidimų rinkai skirtos konsolės smarkiai patobulėjo – naujausi įrenginiai palaiko ir 4K grafiką, ir aukštą dinaminį diapazoną. skaityti »

„Microsoft“ technologija leis valdyti išmanųjį be rankų

„Microsoft Research“ sukūrė technologiją „GlassHands“, kuri leidžia valdyti mobilųjį įrenginį rankų judesiais ore ar ant bet kokio norimo paviršiaus. skaityti »

Nuo šiol kompiuteriui krauti nebereikės laidų

Belaidis krovimas tampa viena naujausių technologijų, kurias siūlo mobiliųjų telefonų ir planšečių gamintojai. skaityti »