Ekstremaliam pasinėrimui į žaidimą – 35 colių lenktas žaidimų monitorius

Publikuota: 2016 m. lapkričio 17 d. ketvirtadienis

Vienas iš žymiausių pasaulyje monitorius gaminančių prekės ženklų AOC pristato savo naują 35-colių išlenktą ypač platų AGON žaidimų monitorių AG352QCX. Dėl savo itin mažo spindulio - 2 000 milimetrų, jis smarkiai išplečia matymo lauką ir neapsakomai sustiprina gylio įspūdį, suteikdamas žaidėjams stipriausią įtraukiantį pojūtį, koks tik yra įmanomas.

Nepaisant galimybės tobulai pasinerti į žaidimą, ekrano charakteristika turi atitikti užkietėjusių žaidėjų ir E-Sporto entuziastų poreikius. AG352QCX realizuoja šią misiją, panaikindamas visus judesio susiliejimo pėdsakus (Motion Blur), verždamasis pirmyn su 200 Hz kadrų atnaujinimo dažniu ir „Adaptive-Sync“ technologija, suteikdamas žaidėjams ryškų pranašumą dėl savo mažos įvesties delsos režimo (Low Input Lag Mode) ir šešėlių kontrolės. Kol AOC mažos įvesties delsos rėžimas (Low Input Lag Mode) išvengia daugumos vaizdo apdorojimo procesų ir leidžia akimirksniu vykdyti žaidėjo pelės judesius, klaviatūros ir žaidimų pulto komandas, AOC šešėlių valdymo technologija pašviesina pernelyg tamsias vaizdo vietas ir patamsina pernelyg apšviestas, nepaveikdama likusio vaizdo.

Sukurtas puikiai patenkinti žaidėjų poreikius AOC AGON AG352QCX monitorius į parduotuves atkeliauja 2016 m. gruodį už gamintojo siūlomą mažmeninę kainą – 799 eurus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

AOC sukūrė monitorių žaidimų mėgėjams

Kompanija AOC pristatė 23,6 colių Full HD monitorių e2462Vwh, kuris buvo specialiai sukurtas reikliems žaidimų mėgėjams. skaityti »

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »