„Huawei“ pardavimo apimtys 2013 m. augo 11,6 proc.

Publikuota: 2014 m. sausio 20 d. pirmadienis

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ šią savaitę paskelbė neaudituotus 2013 metų finansinės veiklos rezultatus. Bendrovės pardavimai pernai augo 11,6 proc. (skaičiuojant JAV doleriais) ir siekė 238-240 mlrd. Kinijos ženminbi juanių, o investicijos tyrimams ir produktų kūrimui viršijo 33 mlrd. Kinijos ženminbi juanių.

2013 metais „Huawei“ pardavimų pajamos pasiekė 238-240 mlrd. Kinijos ženminbi juanių ir augo apie 8 proc. (apie 11,6 proc. skaičiuojant JAV doleriais), lyginant su ankstesniais metais. Tikimasi, kad 2013 metų pelnas sieks 28,6-29,4 mlrd. Kinijos ženminbi juanių. Finansiniai srautai iš pagrindinės “Huawei” veiklos bei kompanijos turto ir skolos santykis išliko pastovūs. 2013-aisiais „Huawei“ pertvarkė daugelį veiklos procesų, siekdama supaprastinti valdymo struktūrą bei užtikrinti geresnį veiklos efektyvumą.


„Huawei“ finansinius rezultatus gerino operatorių tinklo, verslo ir galutinių vartotojų padaliniai. Daugiau nei 75 proc. kompanijos pajamų buvo gautos aptarnaujant 50 pirmaujančių telekomunikacijos operatorių. Paslaugų bei programinės įrangos pajamų dalis išaugo nuo 34 proc. 2012 metais iki 37 proc. 2013-aisiais. Taip pat sparčiai augo „Huawei“ galutinius vartotojus ir verslą aptarnaujantys padaliniai.

Nepaisant vis didėjančios konkurencijos tarp pasaulinių informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėjų, „Huawei“ nuosekliai auga dėl nuolatinio dėmesio inovacijoms. Kompanija padidino investicijas fundamentaliesiems mokslams bei inžinerijos technologijoms, derindama jas su vartotojų poreikiais.

„Pastaruosius 10 metų „Huawei” kasmet daugiau nei 10 proc. pardavimų pajamų skirdavo investicijoms į inovacijas. Vien 2013-aisiais „Huawei” investavo 33 mlrd. Kinijos ženminbi juanių į tyrimus bei produktų vystymą. Tai sudaro apie 14 proc. „Huawei“ metinių pardavimo pajamų,“ – pasakojo „Huawei” finansų vadovė Cathy Meng. Tai reiškia, kad „Huawei“ metinės investicijos į tyrimus ir produktų vystymą viršijo 5,4 mlrd. JAV dolerių.

„Huawei“ pelningumą lėmė ir išaugęs efektyvumas bei vidinių vadybos ir veiklos sąnaudų sumažinimas. 2013 metais „Huawei“ įgyvendino nemažai restruktūrizavimo projektų – pertvarkytas korporacijos valdymas, įdiegtos naujos personalo motyvavimo programos. Taip pat buvo skiriamas ypatingas dėmesys vadovaujančio personalo pozicijų stiprinimui bei komandų, dirbančių su realiu laiku iškylančiomis problemomis, aprūpinimu geriausiais įrankiais ir naujausia informacija. Be to, „Huawei“ reikšmingai sustiprino vidaus valdymą ir procesus, į užduotį orientuotą valdymo modelį pakeisdama į projektą orientuotu modeliu.

Nuo 2004 iki 2013 metų tyrimams, produktų vystymui bei inovacijoms „Huawei“ iš viso investavo 153,9 mlrd. Kinijos ženminbi juanių. „Huawei“ gavo keletą prestižinių apdovanojimų už pasiekimus LTE technologijų rinkoje, ji buvo pripažinta novatoriškiausiu bei geriausiu komerciniu tinklu pasaulyje. „Huawei“ taip pat yra 5G technologijų pradininkė. Kompanija yra pasiryžusi iki 2018-ųjų investuoti 600 mln. JAV dolerių 5G tinklo technologijų tyrimų vystymui. „Huawei“ 400G branduolio maršrutizatorius yra viena iš labiausiai šioje rinkoje pažengusių technologijų.

„Nesvarbu kur bebūtumėme, orientacija į klientą, gera reputacija ir pažadų tesėjimas yra pagrindiniai principai, kuriais vadovaujasi 150 tūkst. darbuotojų daugiau nei 140 šalių. Būtent šis požiūris bei atsidavimas užtarnavo mums klientų pasitikėjimą,“ – sakė C. Meng.

Siekdama skatinti informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėjų bendradarbiavimą, „Huawei“ išsirinko 389 tiekėjus pagal jų veiklos rezultatus. 2013 metais tiekėjams buvo atliktas išankstinis apmokėjimas už maždaug 1 mlrd. JAV dolerių.

„Fizinis ir skaitmeninis pasauliai veržiasi vienas į kitą vis didesniu tempu. Ateinantį dešimtmetį dar daugiau žmonių praleis dar daugiau laiko naudodamiesi įvairiomis programėlėmis. Taigi atsiras ir didesnis naujų paslaugų poreikis, reikalausiantis nuolatinio įrenginių bei tinklų tobulinimo. Esame pasiryžę tapti pasauliniais informacinių ir ryšio technologijų sprendimų rinkos lyderiais. 2014 metais mes ir toliau didžiausią dėmesį skirsime verslo ir inovacijų strategijoms bei valdymo procesų struktūros paprastinimui. „Huawei“ taip pat sieks užtikrinti efektyvų ilgalaikį augimą ir kurs tvirtą pagrindą ateinančių 10 metų plėtrai,“ – sakė Meng.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »