Viena iš pasaulyje pirmaujančių informacijos ir ryšių technologijų tiekėjų „Huawei“ paskelbė 2012 metų finansinius rezultatus.
Viena iš pasaulyje pirmaujančių informacijos ir ryšių technologijų tiekėjų „Huawei“ paskelbė 2012 metų finansinius rezultatus. „Huawei“ stabiliai augo, pardavimų pajamos pasiekė 220,19 mlrd. Kinijos ženminbi juanių (€ 1,00 = CNY 8.1288), grynasis pelnas sudarė 15,38 mlrd. CNY. „Huawei“ prognozuoja, kad per artimiausius penkerius metus bendrosios pajamos augs 10 proc.
„2012 metais sustiprinus veiklos efektyvumą, pasiteisino „Huawei“ verslo lūkesčiai“, – teigė „Huawei“ generalinis direktorius Guo Ping. „Ateityje dėl debesų kompiuterijos (angl. cloud computing) bei didelio kiekio duomenų perdavimo, informacijos ir ryšių technologijos toliau augs, atsiras daugiau galimybių integruoti naujus įrenginius ir perduoti vis didesnius duomenų kiekius. Įprastiniai telefonai bus sparčiai pakeisti išmaniaisiais. Siekdama patikimo ir veiksmingo augimo, „Huawei“ ir toliau stengsis integruoti ir vystyti verslą, kurti pridėtinę vertę klientams bei telkti dėmesį didelio duomenų srauto perdavimo strategijai."
„Huawei“ sparčiai augo visose trijose verslo grupėse. „Huawei“ tinklo grupė išlaikė lyderio poziciją, pasiekusi 160,1 mlrd. CNY pajamas – 6,7 proc. daugiau lyginant su 2011 metais. Įmonė augo Kinijoje bei išsiplėtė tarptautiniu mastu, pajamos pasiekė 11,5 mlrd. CNY – 25 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Pasaulinės pardavimų pajamos siekė 48,4 mlrd. CNY – augo 8,4 proc. Spartus augimas Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje prisidėjo prie rekordinio regiono pajamų augimo – pardavimų pajamos sudarė 77,4 mlrd. CNY, 6,1 proc. daugiau nei 2011 metais. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione pardavimų pajamos siekė 37,4 mlrd. CNY – 7,2 proc. daugiau nei ankstesniais metais, o Amerikoje – 31,8 mlrd., 4,3 proc. daugiau. Kinijos rinkoje „Huawei“ pajamos siekė 73,6 mlrd. CNY – 12,2 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
2012 metais „Huawei“ į mokslinius tyrimus ir plėtrą investavo 13,7 proc. pardavimų pajamų. Kompanija sukūrė šešiolika mokslinių tyrimų centrų ir dvidešimt aštuonis bendrus inovacijų centrus visame pasaulyje.
„Huawei“ per vertikalią integraciją ir nuolatines investicijas sieks išlaikyti lyderio poziciją tinklo įrangos srityje. Kompanija taip pat susitelks į veiklos tobulinimą pasinaudojant profesionalių paslaugų paklausa ir debesų kompiuterija (angl. cloud computing). „Huawei“ planuoja laikytis integracijos strategijos ir telkti dėmesį partnerysčių plėtrai. Kompanija ketina padėti partneriams tobulinti verslo pajėgumus, suteikdama konkurencingus debesų kompiuterijos, duomenų perdavimo ir saugojimo sprendimus. „Huawei“ yra siekia tapti vienu iš pasaulyje pirmaujančių išmaniųjų įrenginių prekės ženklu. Kompanija toliau sieks paprastinti kompanijos valdymo procesus, didinti efektyvumą ir kurti didesnę vertę vartotojams pasitelkdama pramonėje pirmaujančias inovacijas kuriančius darbuotojus.