Išmaniosios technologijos pažįstamos jau kas antram lietuviui

Publikuota: 2014 m. kovo 28 d. penktadienis

Išmanieji telefonai pastaraisiais metais vis dažniau atsiduria lietuvio geidžiamiausių pirkinių ar dovanų krepšeliuose. Šių gaminių rinka nuolat auga, o pardavimai praėjusiais metais pasiekė rekordines aukštumas.

2013-ieji mobiliųjų telefonų rinkoje buvo lūžio metai, kai paprastųjų mobiliųjų telefonų ir išmaniųjų prietaisų pardavimų svarstyklės pakrypo pastarųjų naudai. Baltijos šalys – ne išimtis. Praėjusiais metais išmanieji tapo dominuojančia gaminių grupe telefonų rinkoje tiek bendrai visose Baltijos šalyse kartu sudėjus, tiek kiekvienoje atskirai.

Rinkos tyrimų bendrovės GfK duomenimis, išmaniųjų telefonų dalis Baltijos šalyse 2013-ųjų pabaigoje siekė 54,1 proc. (tuo pačiu metu 2012-aisiais – 37,1 proc.). Lietuvoje šis rodiklis per metus pakilo nuo 36,8 proc. iki 50,6 proc. Mūsų šalies išmaniųjų telefonų rinkoje dominuoja „Android“ operacinė sistema – ją naudoja 83 proc. išmaniųjų telefonų.

Piešdami ateities vizijas, šiuolaikinių technologijų specialistai buvo įsitikinę, jog mobilieji įrenginiai, tokie kaip išmanieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai, turėtų rūpintis žmonėmis. Panašu, kad šios jų pranašystės pildosi – mobiliųjų priemonių gamintojai vartotojams jau siūlo technologijas, kurios ne tik atlieka svarbiausias funkcijas, bet ir įkvepia bei gerina kasdienį žmogaus gyvenimą.

Šie technologiniai sprendimai šiandieninio vartotojo itin geidžiami, o pagrindinė telefono paskirtis – skambinimas – jau nebelaikoma esmine verte. „Pirkdami telefoną žmonės nori įsigyti galimybę fotografuoti, skaityti naujienas ir žiūrėti vaizdo įrašus, rašyti elektroninius laiškus ir dalytis su draugais idėjomis ar nuotraukomis. Be išmaniojo telefono neapsieinama net sportuojant – tinkamai mankštintis padeda sveikatos gerinimo programėlės“, – pasakojo Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.

Tad nenuostabu, kad vartotojams vis svarbesnis tampa interneto greitis bei telefono ekrano dydis. GfK duomenimis, 2012 m. populiariausi buvo 3-4 colių ekraną turintys telefonai, 2013-aisiais pirkėjai rinkosi 4-4,5 colių dydžio ekranus. Prognozuojama, kad šiemet vartotojai pirmenybę teiks dar didesniems ekranams. Tai ypač aktualu žmonėms, kurių darbui būtinas mobilumas – didesniame ekrane lengviau skaityti ir rašyti el. laiškus, žiūrėti vaizdo įrašus ir pan.

Pavyzdžiui, novatoriai „Samsung“, pristatantys naują savo flagmaną – telefoną S5 – gana aiškiai identifikavo šiuos vartotojų poreikius. Neabejojama, kad šį produktą vartotojai pamėgs dėl didėlio 5 colių ekrano. Telefone taip pat įdiegtos ir kitos vartotojams svarbiausios savybės – pažangi kamera, sparčios tinklo sąsajos, specialios fizinio aktyvumo programos bei įrenginio apsaugos funkcijos, vaikų režimas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »