Kompiuterinių žaidimų žurnalo redakcijoje dominuoja moterys

Publikuota: 2000 m. gruodžio 20 d. trečiadienis
Daugelyje šalių leidžiamas žurnalas „Gameland“ žinomas ir mūsų kompiuterinių žaidimų mėgėjams. Lietuviškame leidinyje naudojama rusiško varianto „Strana Igr“ medžiaga. „Žaidimų šalis“ – taip vadinamas išverstas ir Lietuvos rinkai pritaikytas žurnalas, nuo šių metų rugsėjo pasirodantis kas mėnesį. Savo gimtąja kalba jį skaito prancūzai, anglai, vokiečiai, mūsų kaimynai latviai bei estai, rusai ir daugelis kitų Europos ir pasaulio gyventojų.

Nors žurnalas pradėtas leisti tik šiemet, UAB „Žaidimų šalis“ dirba jau nuo 1997 metų. Kiek anksčiau jie platino rusišką žurnalo variantą, prekiavo kompiuteriniais žaidimais, priedais kompiuteriams ir žaidimų kompiuteriais. Šią veiklą bendrovė tęsia ir šiandien, be to, prekiauti planuojama ir internete. Netrukus turėtų pradėti veikti elektroninė parduotuvė www.e-buy.lt; į voratinklį bus perkelti ir straipsniai iš žurnalo.

Bendrovės direktorius Sergejus Gorevojus, paklaustas apie artimiausius žurnalo planus, pirmiausia minėjo norįs padidinti jo apimtį, išsamiau aprašyti naujausius tiek AK, tiek priedėliams skirtus žaidimus, didelį dėmesį skirti interneto ištekliams ir el. komercijai, tai pat spausdinti lietuvių autorių straipsnių.

Paskutiniame žurnalo numeryje rasite jau įprastas naujienas, naujausių ir dar tik kuriamų žaidimų pristatymus ir išsamias apžvalgas, straipsnius apie techninę įrangą, bei žaidimų kodus ir strategijas. Publikuojamas naujas skyrelis, kuriame pasakojama apie interneto bei tinklo pramogas, o kiek neįprasti tokio turinio žurnalams kino filmų pristatymų puslapiai pasirodo jau ne pirmą kartą. Beje, su kiekvienu žurnalu išleidžiamas ir kompaktinis diskas su demonstracinėmis žaidimų versijomis, reklaminiais filmukais, pataisomis ir t. t.

Prakalbus apie piratinę produkciją, bendrovės „Žaidimų šalis“ direktorius negynė nei vienos, nei kitos pusės, o paprasčiausiai pradėjo skaičiuoti tokios ar kitokios produkcijos privalumus ir trūkumus. „Lazda turi du galus. Gerai, kad šiandien labai aktyviai kovojama su nelegalios programinės įrangos platintojais, bet, kita vertus, mažai kas gali sau leisti pirkti legalius produktus, nes iš mažų atlyginimų ir taip sunku pragyventi,“ – kalbėjo S. Gorevojus.

Pašnekovas mano, kad, norint rinkai pateikti siūlomą prekę, reikėtų atsižvelgti į tris dalykus: kainą, kokybę ir į tai, kaip produktas pristatomas – pakuotę bei paslaugas, suteikiamas jį nusipirkus. Nauji piratiniai žaidimai labai greitai plinta ir nedaug kainuoja, bet piratai neprisiima jokios atsakomybės dėl vėlesnio programos veikimo. Legalūs pardavėjai laimės šią kovą tik tuo atveju, jei pasiūlys daug papildomų paslaugų.

Peržvelgus žurnalo bendradarbių sąrašą, nesunku pastebėti, jog žymiai daugiau nei pusė leidinio darbuotojų – dailiosios lyties atstovės. Keista, kad tiek moterų ir merginų dirba techninės pakraipos žurnale. Pašnekovui S. Gorevojui – tai jau įprastas dalykas. Moterišką kolektyvą jis palygino su kompiuterinio žaidimo „Tomb Raider“ pagrindine veikėja Lara Croft, kurios populiarumas tarp žaidėjų tiesiog stulbinantis.

Šaltinis:
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »