Lietuvos įmonėms taupyti padės vakarietiškas spausdinimo paslaugų modelis

Publikuota: 2012 m. vasario 28 d. antradienis

Lietuvos įmonės, užsisakiusios spausdinimo paslaugas, reikiamus dokumentus gali spausdinti kur kas taupiau ir efektyviau. Optimizuotas spausdinimo paslaugas „Optimized Print Services“ (OPS) pristatanti UAB „Konica Minolta Baltia“ stengiasi keisti verslininkų spausdinimo įpročius, suteikdama vis populiarėjančią galimybę visus spausdinimo valdymo procesus patikėti specialistams.

„Tokia paslauga Europoje jau įprasta. Kadangi „Konica Minolta Baltia“ priklauso tarptautiniam holdingui, sudaroma galimybė lygiai tokias pat paslaugas teikti ir Lietuvoje  panaudojant sukurtas technologijas ir metodikas. Užsienio verslininkai jau spėjo įvertinti tokio spausdinimo naudą, mat spausdinimo darbus patikėjus specialistams, taupomos ne tik lėšos, bet ir brangus darbuotojų laikas“, – sako UAB „Konica Minolta Baltia“ generalinis direktorius Voldemaras Dudėnas.

Užsisakius Optimizuotas spausdinimo paslaugas specialistams perleidžiama spausdinimo įrangos priežiūra ir spausdinimo procesų valdymas. Paslaugą siūlanti „Konica Minolta Baltia“ gali atlikti įmonės įrangos ir procesų auditą ir konkrečiai pasiūlyti, kaip efektyviau organizuoti bei modernizuoti spausdinimo procesus, o vėliau, įgyvendinant pasiūlytą koncepciją, sumažinti išlaidas.

Siūlomos strategijos dažniausiai numato neefektyvių, nusidėvėjusių aparatų pašalinimą arba kitokį jų apkrovimo paskirstymą. Be to, OPS paslauga leidžia spausdinimo procesus pilnai perleisti į specialistų rankas: efektyviai veikianti sistema taupys visos įmonės darbuotojų laiką, taip pat bus užtikrinta spausdinimo kokybė.

„Maksimali nauda gali būti pasiekiama pakeitus dalį įrangos naujais, pigesnę eksploataciją užtikrinančiais įrenginiais. Naują įrangą nuomojame, todėl klientas moka už realiai atspausdintą popieriaus lapą, į kurio kainą įskaičiuotos visos eksploatacinės medžiagos, techninės priežiūros ir remonto darbai“, – sako V. Dudėnas.

Anot jo, UAB „Konica Minolta Baltia“ naudojamos sistemos praneša apie įrenginių būklę, eksploatacinių medžiagų likutį, todėl įmonės darbuotojams nebereikia rūpintis spausdinimo miltelių užsakymu ar remonto darbų organizavimu. Šių sistemų pagalba spausdinimo aparatus aptarnaujantis personalas žino, kada pristatyti eksploatacines medžiagas dar prieš joms pasibaigiant, taip pat, kada atlikti profilaktinį remontą, todėl operatyviai reaguoja į iškilusias problemas. Profesionalų techninį aptarnavimą ir operatyvumą užtikrina  šeši serviso centrai visoje Lietuvoje.

Sukūrus naują spausdinimo infrastruktūrą, įmonei užtikrinamas jos valdymas ir priežiūra. Visas įrangos aptarnavimas perimamas į „Konica Minolta Baltia“ rankas – čia organizuojama profesionali techninė priežiūra, remontas, eksploatacinių medžiagų pristatymas. Be to, įgyvendintą sistemą reguliariai peržiūri specialistai, ji, esant poreikiui, vėl optimizuojama keičiantis įmonės struktūrai ar kintant įrangos apkrovimui.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Nuo popierinių prie 100 proc. elektroninių PVM sąskaitų faktūrų

Viena stambiausių IT bendrovių Lietuvoje „Konica Minolta Baltia“ ir „Skaitmeninio sertifikavimo centras“ (SSC) įgyvendino bendrą projektą, leidžiantį visiškai atsisakyti popierinių PVM sąskaitų faktūrų. skaityti »

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »