Mėlynas „Samsung“ – savimi pasitikintiems, o žalias – harmoningiems, ištikimiems ir darbštiems žmonėms

Publikuota: 2015 m. gegužės 22 d. penktadienis

„Samsung Electronics Baltics“ pranešė apie ilgai lauktų mėlynos topazo spalvos „Galaxy S6“ bei sodriai žalios smaragdinės spalvos „Galaxy S6 edge“ pasirodymą Lietuvos rinkoje. Spalvoti telefonai papildys balandžio 17d. Lietuvoje pristatytų iš metalo ir stiklo pagamintų „Samsung“ flagmanų kolekciją.

„Remiantis naujausiais duomenimis, vartotojams spalvos tikrai rūpi - Baltijos šalyse kol kas paklausiausias buvo aukso spalvos „Galaxy S6 edge“. Tuo tarpu naujai pasirodęs mėlynas „Galaxy S6“ – tai tarsi aksesuaras stilingam vartotojui, pageidaujančiam ryškaus, išraiškingo ir savito įrenginio. Žalias smaragdinis „Galaxy S6 edge“ – tai neįprastos spalvos išmanusis telefonas rafinuotam vartotojui, kuris pageidauja unikaliai atrodančio mobiliojo įrenginio”, - sakė „Samsung Electronics Baltics“ padalinio Lietuvoje vadovas Simonas Skupas.

Mėlynas topazo „Galaxy S6“

Mėlynos topazo spalvos korpusą turintis „Samsung Galaxy S6“ išsiskiria ryškiu, bet tuo pačiu metu subtiliu mėlynu atspalviu, kuris yra viena iš šių metų mados tendencijų. 

„Mėlynos spalvos aksesuarus paprastai renkasi vidinį saugumo ir pasitikėjimo savimi jausmą turintis žmogus, kuris taip pat yra subtilus, jautrus, atsakingas, intuityvus ir patikimas žmogus, – apibūdino psichologas Gediminas Navaitis. – Mėlyna spalva pritraukia savimi pasitikinčius, savo pomėgius ir norus gerai žinančius, bet tuo pačiu ramius bei nuoširdžius asmenis“.

Žalias smaragdinis „Galaxy S6 edge“

Išmanieji telefonai „Galaxy S6 edge“ gaminami su naujausios sodriai žalios smaragdo spalvos korpusais. Tai „Samsung“ dizaino filosofijos pavyzdys, atspindintis „grožio ir tikslo derinį“.

„Jeigu žmogus teikia pirmenybę žaliai spalvai, tai jis yra harmoningas, ištikimas, darbštus, kilnus bei geranoriškas, jis rūpinasi kitais, išklauso, – pasakojo Gediminas Navaitis. – Žalia spalva taip pat atspindi naują gyvenimo etapą ir naują išeities tašką, dažnai žmonėms įkvepia viltį, gyvybingumą bei energiją, skatina draugiškumą ir bendravimą. Pastebėta, kad žaluma mažina nerimo jausmą, todėl įsitempę žmonės dažnai trokšta prieglobsčio natūralioje aplinkoje.“ Dėl ypatingo sodrumo ir ryškumo „Galaxy S6 edge“ žalia smaragdinė spalva puikiai įkūnija visų žalių daiktų trauką.

„Galaxy S6“ ir „Galaxy S6 edge“ galima įsigyti su 32 arba 64 GB atmintimi bei baltos perlo, juodos safyro ir aukso-platinos korpusais. Riboto leidimo mėlynos topazo spalvos (tik „Galaxy S6“) ir žalias smaragdinis (tik „Galaxy S6 edge“) modeliai parduodami „Samsung“ parduotuvėje (prekybos centre „Ozas“), pagrindiniuose mobiliųjų tinklų operatorių salonuose ir didžiausiuose elektronikos prekybos centruose. Kaina prasideda nuo 699 Eur.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »