Miesto kultūros jaunimui – „Philips CitiScape“ ausinių kolekcija

Publikuota: 2012 m. birželio 13 d. trečiadienis

Artimiausiu metu „Philips“ Lietuvoje pristatys „CitiScape“ ausinių kolekciją, kuri skirta naujovėms imliam miesto kultūrą propaguojančiam jaunimui. Ausinės buvo sukurtos bendradarbiaujant su muzikos mėgėjais iš šešių pasaulinių metropolių. Jos išsiskirs savo dizainu ir pirmą kartą pritaikyta „MusicSeal“ technologija, kuri ir apsaugo nuo aplinkos triukšmo, ir neleidžia garsui sklisti į aplinką.

„Ausinėse yra įmontuotos dviejų sluoksnių sienelės tarp garsiakalbių ir aplinkos – tai padidina garso izoliaciją. Nesvarbu, ar skamba klasikinė muzika, ar triukšmingas roko kūrinys – niekas aplink to negirdės, – sako „Philips“ atstovybės Lietuvoje vadovas Gintautas Vaitiekaitis. – „CityScape“  ausinės yra skirtos madai ir muzikai neabejingiems žmonėms, todėl kurdami jas aktyviai bendradarbiavome su stilingiausiais žmonėmis iš Niujorko, Londono, Berlyno, Šanchajaus, Paryžiaus ir Tokijo.“

Kadangi vis daugiau žmonių savo mobiliuosius telefonus naudoja kaip muzikos grotuvus, visose „CityScape“ ausinėse yra įmontuotas mikrofonas. Jis leidžia vartotojui patogiai atsiliepti į skambutį besiklausant muzikos – nereikia nusiimti ausinių ar atjungti jas nuo mobiliojo. Be to, ausinių laidai yra pagaminti iš specialios gumos, kuri nesusisuka ir nesusipina į mazgus.

„CityScape“ kolekcijoje yra keturių modelių ausinės – trejos su lankeliais ir vienos įkišamos į ausis – „Uptown“, „Downtown“, „Shibuya“ ir „St. German“. Visų modelių ausinės yra gaminamos kelių spalvų, todėl kiekvienas iš jų galima priderinti prie mėgiamiausių rūbų.

„Uptown“ modelis buvo įkvėptas Niujorko gyventojų. Ausinių lankelis yra pagamintas iš vientiso plieno, kuris yra aptrauktas odai kvėpuoti leidžiančia medžiaga, o pačios ausinės turi minkštą apvadą, kuris leidžia ilgai klausyti muzikos ir nejaučiant diskomforto. Ausinėse montuojami 40 milimetrų skersmens garsiakalbiai ir „MusicSeal“ technologija padės atitrūkti nuo miesto triukšmo ir mėgautis aukštos kokybės garsu. „Uptown“ ausinės yra retro stiliaus ir prekyboje bus dviejų spalvų – juodos su rudais ausų gaubteliais ir rudos su šviesiai pilkais ausų gaubteliais.

Minimalistinis „Downtown“ modelio dizainas yra moderni Niujorko stiliaus interpretacija. Jose, kaip ir „Uptown“ modelyje, yra įmontuoti 40 milimetrų garsiakalbiai, kurie užtikrina aiškų ir natūraliai skambantį garsą. „Downtown“ ausinės bus rudos, šviesiai pilkos ir violetinės spalvų.

Ausinių „Shibuya“ dizainas yra įkvėptas ir populiariosios Japonų kultūros, ir kuklios elegancijos. Šių ausinių ausų gaubteliai automatiškai prisitaiko prie galvos, todėl yra komfortiškos dėvėti ilgą laiką. Šis modelis turėtų patiki mėgstantiems kūrinius, kuriose dominuoja žemi dažniai. Garsiakalbiai ir „MusicSeal“ technologija leidžia tiesiog negirdėti nereikalingų miesto garsų, o spalvų gama labiausiai patiks mėgstantiems ne tik muziką, bet ir išskirtinumą. „Shibuya“ ausinės bus penkių spalvų: rudos, šviesiai mėlynos, rožinės, violetinės ir baltos.

Į ausis įkišamų „St German“ ausinės yra sukurtos remiantis bohemiška Paryžiaus gyvenimo idėja – skoningos ir tuo pat metu iššaukiančios. Ausinėse yra įmontuoti magnetiniai gniaužtukai, kurie neleis joms susipainioti ar susinarplioti. Klasikinio stiliaus ir kartu modernias ausines bus galima įsigyti rudos ir violetinės spalvų.

„CityScape“ ausinės, priklausomai nuo pasirinkto modelio, prekybos vietose kainuos nuo 170 litų. Daugiau informacijos apie ausines: www.philips.lt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »