Muilo operos okupavo televizorių ekranus, o pastaruoju metu ėmė veržtis ir į mobiliųjų telefonų ekranus. Vis dėlto muilo operos telefono ekrane – dar tiktai komiksai, siunčiami kaip multimedijos pranešimai (MMS).
Muilo operos okupavo televizorių ekranus, o pastaruoju metu ėmė veržtis ir į mobiliųjų telefonų ekranus. Vis dėlto muilo operos telefono ekrane – dar tiktai komiksai, siunčiami kaip multimedijos pranešimai (MMS).
2004-ųjų balandį olandų kompanija „Media Republic“ ketina išplėsti MMS serialo „Jong Zuid“ („Jaunasis Jugas“) auditoriją ir pristatyti jį Vokietijos bei Anglijos namų šeimininkėms.
Žurnalo PCWorld.com duomenimis, su „Media Republic“ sutartį pasirašė 30 000 žmonių (daugiausiai – merginų), kurie per savaitę moka 1,4 dolerio, kad kasdien mobiliuoju telefonu gautų du serialo „Jong Zuid“ epizodus. Kiekvieną šių epizodų sudaro šeši paveikslėliai su užrašais. Visa tai primena komiksus paaugliams.
Angliška ir vokiška serialo versija nuo originalios skirsis tik personažų atranka ir veiksmo vieta: veiksmas neprotingai ir tingiai klostysis tiek Londone, tiek ir Berlyne. Serialas išskirtinio siužeto neturi. Potencialiems serialo „žiūrovams“ ketinama pristatyti būtinus komerciškai sėkmingo jaunimo serialo elementus: seksą, narkotikus ir rokenrolą, indigo spalvos dangų ir prabangius automobilius.
MMS serialai – nauja 3G tinklo operatorių viltis, ne vis dar trūksta kokybiškos medžiagos, kurią būtų galima siųsti abonentams telefonu. Didžioji dalis siunčiamos informacijos – tai banalios sporto naujienos, iš esmės skirtos vyriškajai auditorijai. Nors, kaip rodo tyrimų duomenys, ekonomiškai aktyviausia auditorijos dalis – jaunos moterys, kurios iki šiol dar nesulaukė deramo mobiliojo ryšio operatorių dėmesio.