Nors iki didžiausios kasmetės elektronikos parodos „CES 2012“ liko dar du mėnesiai, jau sklando įvairių gandų. Vienas iš jų susijęs su „Samsung“ kompanija.
Nors iki didžiausios kasmetės elektronikos parodos „CES 2012“ liko dar du mėnesiai, jau sklando įvairių gandų. Vienas iš jų susijęs su „Samsung“ kompanija. Pranešama, kad Pietų Korėjos gigantė planuoja keistis, t. y. keisti logotipą ir savo stilių.
Sklinda gandai, kad šiame procese dalyvaus garsus prekės ženklų kūrėjas Scott Bedbury, kuris anksčiau dirbo su „Nike“ ir „Starbucks“. Pranešama, kad turėtų pasikeisti ir pagrindiniai rinkodariniai „Samsung“ žingsniai – kompanija labiau akcentuos pirkėjų gyvenimo būdą, kaip tai daro „Nike“.
Kalbant apie technologijas, klientų laukia įkvepianti televizorių naujovė, paremta OLED technologija. Be to, galima tikėtis išmaniųjų televizorių „Smart TV“ serijos, kuri bus pagrįsta operacine sistema „Bada“. Šios platformos pasirinkimas, jei gandai tikrai pasiteisins, gan įdomus, nes iki šiol „Samsung“ rinkosi „Bada“ tik išmaniųjų telefonų rinkoje. Naujas įmonės žingsnis leis „Samsung“ „kurti naujas taikomąsias programas, užtikrinti srautus prižiūrinčių tarnybų darbą ir pristatyti nuosavą reklaminę platformą“.