Pasiektas didžiausios programavimo pamokos Gineso pasaulio rekordas

Publikuota: 2016 m. rugsėjo 12 d. pirmadienis

Rugsėjo 9 d. Lietuvoje #SWITCH! renginio metu pasiektas didžiausios programavimo pamokos Gineso pasaulio rekordas. Rekordo siekė 712 mokinių iš visos Lietuvos, kurių amžius –  7-13 metų. Programavimo pamoką vedė Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos instituto profesorė Valentina Dagienė, jos esami bei buvę doktorantai.

Komanda sukūrė Gineso rekordo pamokai skirtą programavimo platformą. Kadangi rekordas skirtas paminėti Lietuvos 100-metį, pamokos metu mokiniai gavo simbolinę užduotį – suprogramuoti Gediminaičių stulpus ir nuspalvinti juos vėliavos spalvomis.

Su Gineso pasaulio rekordu #SWITCH! renginyje prasideda projektas „Užprogramuota sėkmė“. Lietuvos šimtmečio paminėjimui skirto projekto tikslas – iki 2018-ųjų metų pabaigos su programavimu bus supažindinti 10 000 moksleivių visoje šalyje.

„Rekordo pasiekimas – reikšmingas Lietuvai. Tai – pirmasis žingsnis protingo technologinio ugdymo link, padėsiantis užtikrinti Lietuvos sėkmę ateityje. Siekiame, kad Lietuvos švietimo sistema remtųsi pažangiausiais pavyzdžiais pasaulyje, programavimo pamokas moksleiviams įvestų nuo pat pirmųjų klasių, mokyklos atnaujintų informacinių technologijų pamokų programas, skirtų daugiau dėmesio mokytojų ugdymui ir naujausių metodų taikymui pamokose. Jaunosios kartos ugdymas šiandien ir artima pažintis su technologijomis padės Lietuvai ateityje įgyti pažangios ir konkurencingos valstybės statusą“, – sakė Antanas Guoga, Europos parlamento narys, #SWITCH! sumanytojas ir organizatorius, projekto „Užprogramuota sėkmė“ iniciatorius.

„Užprogramuota sėkmė“ tikslas – skatinti Lietuvos švietimo sistemą remtis pažangiausiais pavyzdžiais pasaulyje ir įvesti programavimo pamokas moksleiviams nuo pirmos klasės bei atnaujinti informacinių technologijų pamokos programą, skirti daugiau dėmesio mokytojų ugdymui ir naujausių metodų taikymui šiose pamokose.

Kartu per du metus planuojami tarptautiniai susitikimai su informacinių ir ryšių technologijų (IRT) švietimo ekspertais iš šalių, kurios jau įvedusios programavimo pamokas pradinėse klasėse. Taip pat bus rengiami mokymai mokytojams, toliau steigiami nemokami „Coder Dojo“ būreliai visoje šalyje, o gabiausi jų mokiniai skatinami siekti dar daugiau talentų akademijos programoje.

Kiti projekto „Užprogramuota sėkmė“ iniciatoriai kasmetinis tūkstančius moksleivių iš visos Lietuvos sutraukiantis renginys #SWITCH! ir „Coder Dojo“ judėjimas (www.coderdojo.lt).

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »