Pirmą kartą Baltijos šalyse – reklama „Skype“

Publikuota: 2013 m. kovo 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ Baltijos šalyse atvėrė reklamos galimybes „Skype“ vartotojams. Nuo šiol šiame pokalbių kanale bus rodomi tiek paprasti reklamos skydeliai, tiek vaizdo reklamos sprendimai. Reklamą „Skype“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis pardavinės ilgametis „Microsoft“ partneris – interneto reklamos tinklas „Adnet media“.

„Milijonai žmonių visame pasaulyje mėgsta ir kasdien naudojasi „Skype“ – ši platforma yra tinkama prekių ženklams, norintiems pasiekti didelę ir įsitraukusią auditoriją, – sako „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis. – Be to, reikiamu laiku perduoti reikiamą informaciją tikslinėms vartotojų grupėms leidžia inovacijos pačios programos languose ir operacinėse sistemose.“

Nuo šiol planuojant prekės ženklo žinomumo didinimą ir įvaizdines kampanijas, bus galima naudoti tokius reklamos sprendimus, kaip „Conversational Ads“, „Skype Homepage Takeovers“ bei kt. „Skype“ reklama bus rodoma pagrindiniame programos bei audio pokalbių lange, kur bus demonstruojami tiek statiniai reklamos skydeliai, tiek išsiskleidžianti ar vaizdo reklama. Nuo kitų internetinių reklamos kanalų „Skype“ skiriasi kontakto su vartotoju kokybe bei reklamos trukme, kuri yra viena ilgiausių iš rinkoje siūlomų.

„Skype“ tiki giliu ir tikru ryšiu su šeima ar draugais ir su žmonėmis, kurie renkasi mūsų produktą bei tiki mumis. Ši platforma ir yra tam, kad suartintų žmones, nepaisant, kurioje šalyje jie gyvena ar kokį technologinį prietaisą bendravimui jie naudoja, – sako Matt Rossmeissl, „Skype” reklamos direktorius.  –  Būtent šie stiprūs ryšiai ir orientacija į vartotojo patyrimą „Skype“ paverčia patrauklia vieta prekių ženklų reklamai. Atverdami šias galimybes Centrinėje bei Rytų Europoje tikime, kad tai padės užmegzti prasmingus ryšius su dar daugiau prekės ženklų.“

„Skype“, gimęs Baltijos šalyse, dabar turi daugiau nei 300 mln. vartotojų, kurie visame pasaulyje bendrauja su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis. „Skype“ siūlomi reklamos paketai turėtų labiausiai sudominti prekės ženklo žinomumo didinimo ir įvaizdines kampanijas planuojančias didžiausias telekomunikacijų, greito vartojimo prekių, mažmeninės prekybos sektoriaus įmones.  

„Adnet media“ – pirmasis ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, jungiantis daugiau nei 900 tinklalapių ir pasiekiantis daugiau nei 3,3 mln. interneto vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

 

Kompanija „Microsoft”, įkurta 1975 m., yra tarptautinė programinės įrangos, paslaugų bei interneto sprendimų lyderė, vartotojams geriausiai žinoma dėl „Microsoft Windows“, „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ ir kitų globalių sprendimų. „Microsoft Advertising“ – tarptautinės kompanijos „Microsoft“ reklamos skyrius, siūlantis reklamos galimybes „Microsoft“ bei partnerių programose: MSN, „Windows Live“, „Xbox LIVE“, „Skype“ ir kt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Mac“ savininkai labiau linkę pažintims naudoti socialinius tinklus

Kompanija „Kaspersky Lab“ nustatė romantiško elgesio ypatumus socialiniuose tinkluose. skaityti »

„Dell“ žengia į mokyklas su „du viename“ kompiuteriais

JAV technologijų kompanija „Dell EMC“ pristatė atnaujintą „Latitude“ kompiuterių liniją, specialiai pritaikytą mokiniams ir mokytojams. skaityti »

Tautiečiai renkasi išmanųjį: kainos vilioja, reklama neįtikina

Net 86 proc. Lietuvos gyventojų, pirkdami išmanųjį, jį rinktųsi pagal parduotuves, skelbiančias apie geriausius kainų pasiūlymus – rodo rinkos tyrimas. skaityti »

Naujausia „Samsung Galaxy A“ telefonų serija jau Lietuvoje

Naujausius telefonus „Samsung Galaxy A5“ ir „Galaxy A3“ galima įsigyti ir Lietuvos parduotuvėse. skaityti »

Dirbtinį intelektą kurs dirbtinis intelektas

Kompanija „Google“ nusprendė sukurti dirbtinį intelektą, kuris pats gamintų dirbtinio intelekto sistemas. skaityti »

Ko laukti iš technologijų artimiausiu metu?

Technologijos tobulėja. Tai, kas kadaise atrodė fantastika, tampa realybe. skaityti »

Nepakeičiamos programėlės, gyvenantiems „išmaniai“

Nesvarbu, ar savo telefone laikote per kelias dešimtis programėlių, ar priklausote tai žmonių grupei, kuri joms apskritai abejinga – yra tokių programėlių, kurias „Android“ telefonų savininkai turėti privalo. skaityti »

„Dell“ technologijų prognozės 2017-iesiems

Paskutiniai keleri metai technologijų pasaulyje buvo pakankamai audringi, tačiau 2017-ieji žada būti ne mažiau ramūs tiek verslui, tiek eiliniam vartotojui. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ perka „AppDynamics“ už beveik 4 mlrd. dol.

Pranešama, kad kompanija „Cisco Systems Inc.“ susitarė dėl programinės įrangos gamintojos „AppDynamics Inc“ įsigijimo už 3,7 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Išrastas ličio jonų baterijų gesintuvas

Stenfordo universiteto mokslininkai išrado ličio jonų bateriją su įtaisytu „gesintuvu“, kuris suveikia, jei baterijos temperatūra pakyla. skaityti »