Pirmą kartą Baltijos šalyse – reklama „Skype“

Publikuota: 2013 m. kovo 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ Baltijos šalyse atvėrė reklamos galimybes „Skype“ vartotojams. Nuo šiol šiame pokalbių kanale bus rodomi tiek paprasti reklamos skydeliai, tiek vaizdo reklamos sprendimai. Reklamą „Skype“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis pardavinės ilgametis „Microsoft“ partneris – interneto reklamos tinklas „Adnet media“.

„Milijonai žmonių visame pasaulyje mėgsta ir kasdien naudojasi „Skype“ – ši platforma yra tinkama prekių ženklams, norintiems pasiekti didelę ir įsitraukusią auditoriją, – sako „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis. – Be to, reikiamu laiku perduoti reikiamą informaciją tikslinėms vartotojų grupėms leidžia inovacijos pačios programos languose ir operacinėse sistemose.“

Nuo šiol planuojant prekės ženklo žinomumo didinimą ir įvaizdines kampanijas, bus galima naudoti tokius reklamos sprendimus, kaip „Conversational Ads“, „Skype Homepage Takeovers“ bei kt. „Skype“ reklama bus rodoma pagrindiniame programos bei audio pokalbių lange, kur bus demonstruojami tiek statiniai reklamos skydeliai, tiek išsiskleidžianti ar vaizdo reklama. Nuo kitų internetinių reklamos kanalų „Skype“ skiriasi kontakto su vartotoju kokybe bei reklamos trukme, kuri yra viena ilgiausių iš rinkoje siūlomų.

„Skype“ tiki giliu ir tikru ryšiu su šeima ar draugais ir su žmonėmis, kurie renkasi mūsų produktą bei tiki mumis. Ši platforma ir yra tam, kad suartintų žmones, nepaisant, kurioje šalyje jie gyvena ar kokį technologinį prietaisą bendravimui jie naudoja, – sako Matt Rossmeissl, „Skype” reklamos direktorius.  –  Būtent šie stiprūs ryšiai ir orientacija į vartotojo patyrimą „Skype“ paverčia patrauklia vieta prekių ženklų reklamai. Atverdami šias galimybes Centrinėje bei Rytų Europoje tikime, kad tai padės užmegzti prasmingus ryšius su dar daugiau prekės ženklų.“

„Skype“, gimęs Baltijos šalyse, dabar turi daugiau nei 300 mln. vartotojų, kurie visame pasaulyje bendrauja su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis. „Skype“ siūlomi reklamos paketai turėtų labiausiai sudominti prekės ženklo žinomumo didinimo ir įvaizdines kampanijas planuojančias didžiausias telekomunikacijų, greito vartojimo prekių, mažmeninės prekybos sektoriaus įmones.  

„Adnet media“ – pirmasis ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, jungiantis daugiau nei 900 tinklalapių ir pasiekiantis daugiau nei 3,3 mln. interneto vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

 

Kompanija „Microsoft”, įkurta 1975 m., yra tarptautinė programinės įrangos, paslaugų bei interneto sprendimų lyderė, vartotojams geriausiai žinoma dėl „Microsoft Windows“, „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ ir kitų globalių sprendimų. „Microsoft Advertising“ – tarptautinės kompanijos „Microsoft“ reklamos skyrius, siūlantis reklamos galimybes „Microsoft“ bei partnerių programose: MSN, „Windows Live“, „Xbox LIVE“, „Skype“ ir kt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IT ekspertė: startuolių jau gana, verčiau išmokykime vaikus gyventi su technologijomis

Savo kasdienybę sunkiai įsivaizduojame be informacinių technologijų (IT), tačiau ne visada teisingai suvokiame jų vietą gyvenime – technologijos nebėra vien darbo priemonė. skaityti »

„Microsoft“ siekia atsikratyti popieriaus

Nepaisant to, kad gyvename technologijų amžiuje, kiekviename biure ant stalo vis dar tebestovi šūsnys popierių. skaityti »

„Dell“ pristatė naują biudžetinės klasės žaidimų kompiuterį

Pasaulyje sparčiai populiarėjant kompiuterinių žaidimų kultūrai, nešiojamųjų žaidimų kompiuterių rinka – aukštumose. skaityti »

„Samsung Electronics“ paskelbia „Galaxy Note7“ incidentų priežastį

Po kelis mėnesius trukusių išsamių tyrimų, šiandien DJ Koh, „Samsung Electronics“ kompanijos prezidentas mobiliųjų komunikacijų verslui, spaudos konferencijoje pateikė „Galaxy Note7“ tyrimo išvadas bei planuojamas prevencines priemones. skaityti »

„Intel“ sukūrė daiktų interneto platformą mažmeninei prekybai

„Intel“ vadovas Brajanas Kžaničius pristatė naują platformą „Responsive Retail Platform“, skirtą sujungti mažmeninei prekybai naudojamoms įvairioms daiktų interneto technologijoms į vieną sprendimą. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ paskelbė apie naują televizijos plėtros etapą

„Cisco Systems Inc.“ atidarė laboratoriją „Infinite Video Platform Labs“, kurioje „Infinite Video“ sprendimo užsakovai iš įvairių šalių kartu spręs, kokią televiziją ateityje matys žiūrovai. skaityti »

Vandeniui atsparus išmanusis laikrodis „Samsung Gear S3“ jau Lietuvoje

Naujausią išmanųjį laikrodį „Samsung Gear S3“ nuo šiandien galima įsigyti ir Lietuvoje. skaityti »

„Apple“ – inovatyviausių bendrovių lyderė

„Apple“ vėl tapo 50-ies inovatyviausių pasaulio bendrovių lydere. skaityti »

„Yahoo!“ pakeis pavadinimą

Netrukus įsigalios „Verizon Communications“ sutartis, pagal kurią jai pereis didžioji „Yahoo!“ verslo dalis. skaityti »

„Samsung“ dėvimi įrenginiai nuo šiol suderinami ir su „iOS“

Nuo šiol visi naujausi „Samsung“ dėvimi išmanieji prietaisai yra suderinami su „iOS“ operacine sistema. skaityti »