Pirmą kartą Baltijos šalyse – reklama „Skype“

Publikuota: 2013 m. kovo 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ Baltijos šalyse atvėrė reklamos galimybes „Skype“ vartotojams. Nuo šiol šiame pokalbių kanale bus rodomi tiek paprasti reklamos skydeliai, tiek vaizdo reklamos sprendimai. Reklamą „Skype“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis pardavinės ilgametis „Microsoft“ partneris – interneto reklamos tinklas „Adnet media“.

„Milijonai žmonių visame pasaulyje mėgsta ir kasdien naudojasi „Skype“ – ši platforma yra tinkama prekių ženklams, norintiems pasiekti didelę ir įsitraukusią auditoriją, – sako „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis. – Be to, reikiamu laiku perduoti reikiamą informaciją tikslinėms vartotojų grupėms leidžia inovacijos pačios programos languose ir operacinėse sistemose.“

Nuo šiol planuojant prekės ženklo žinomumo didinimą ir įvaizdines kampanijas, bus galima naudoti tokius reklamos sprendimus, kaip „Conversational Ads“, „Skype Homepage Takeovers“ bei kt. „Skype“ reklama bus rodoma pagrindiniame programos bei audio pokalbių lange, kur bus demonstruojami tiek statiniai reklamos skydeliai, tiek išsiskleidžianti ar vaizdo reklama. Nuo kitų internetinių reklamos kanalų „Skype“ skiriasi kontakto su vartotoju kokybe bei reklamos trukme, kuri yra viena ilgiausių iš rinkoje siūlomų.

„Skype“ tiki giliu ir tikru ryšiu su šeima ar draugais ir su žmonėmis, kurie renkasi mūsų produktą bei tiki mumis. Ši platforma ir yra tam, kad suartintų žmones, nepaisant, kurioje šalyje jie gyvena ar kokį technologinį prietaisą bendravimui jie naudoja, – sako Matt Rossmeissl, „Skype” reklamos direktorius.  –  Būtent šie stiprūs ryšiai ir orientacija į vartotojo patyrimą „Skype“ paverčia patrauklia vieta prekių ženklų reklamai. Atverdami šias galimybes Centrinėje bei Rytų Europoje tikime, kad tai padės užmegzti prasmingus ryšius su dar daugiau prekės ženklų.“

„Skype“, gimęs Baltijos šalyse, dabar turi daugiau nei 300 mln. vartotojų, kurie visame pasaulyje bendrauja su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis. „Skype“ siūlomi reklamos paketai turėtų labiausiai sudominti prekės ženklo žinomumo didinimo ir įvaizdines kampanijas planuojančias didžiausias telekomunikacijų, greito vartojimo prekių, mažmeninės prekybos sektoriaus įmones.  

„Adnet media“ – pirmasis ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, jungiantis daugiau nei 900 tinklalapių ir pasiekiantis daugiau nei 3,3 mln. interneto vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

 

Kompanija „Microsoft”, įkurta 1975 m., yra tarptautinė programinės įrangos, paslaugų bei interneto sprendimų lyderė, vartotojams geriausiai žinoma dėl „Microsoft Windows“, „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ ir kitų globalių sprendimų. „Microsoft Advertising“ – tarptautinės kompanijos „Microsoft“ reklamos skyrius, siūlantis reklamos galimybes „Microsoft“ bei partnerių programose: MSN, „Windows Live“, „Xbox LIVE“, „Skype“ ir kt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Penki patarimai, kad išmanusis telefonas netrukdytų miegui

Išmanusis telefonas mus lydi visur ir visada, tačiau dar ne visuomet prisimename, kad prieš miegą ir jį reikėtų tinkamai paruošti. skaityti »

„Razer“ sukūrė kompiuterį su trimis monitoriais

„Razer“ parodoje „CES 2017“ pristatė nešiojamąjį žaidimų kompiuterį su trimis montitoriais. skaityti »

„CES 2017“ parodoje – įspūdingos „Dell“ kompiuterių naujienos

Kasmetėje Las Vegase vykstančioje elektronikos parodoje „Consumer Electronics Show“ (CES) JAV technologijų kompanija „Dell“ pristatė savo inovacijas, kurios artimiausiu metu keis mūsų supratimą apie darbą asmeniniu kompiuteriu. skaityti »

Kada išpopuliarės 4K vaizdo standartas?

Prognozuojama, kad iki 2020 metų įsigalės naujasis 4K standartas, kuris padės perduoti dar tikslesnį, ryškesnį ir kontrastingesnį vaizdą. skaityti »

„Microsoft“ vis mažiau dėmesio skiria „Internet Explorer“ taisymui

Praėjusiais metais „Microsoft“ lopė daugiau operacinės sistemos „Windows“ saugumo spragų nei 2015 m., šįsyk dėmesį sutelkdama ne į nuošalę nustumtą naršyklę „Internet Explorer“, o į vartotojo režimo komponentus. skaityti »

„CES 2017“: „Samsung“ pristatė naujus televizorius QLED TV

„Samsung“ šiuo metu Las Vegase vykstančioje technologijų parodoje „CES 2017”, pristatė naujausią televizorių QLED seriją – „Q9“, „Q8“, ir „Q7“. skaityti »

„Microsoft“ išmokys kalbėti šaldytuvus

Kompanija „Microsoft“ sukurta pagalbinė balso programa „Cortana“ netrukus bus įdiegta į daugybę buities prietaisų, prijungtų prie interneto. skaityti »

Lietuviai Kalėdų dovanoms rinkosi išmaniuosius įrenginius

Šventinių dovanų gruodį ieškoję lietuviai vis dažniau rinkosi ne tradicinius, o technologinius siurprizus artimiesiems. skaityti »

„Samsung“ pristatė flagmano savybėmis pasižyminčius „Galaxy A“ telefonus

„Samsung“ pristatė naujausią vidutinės klasės išmaniųjų telefonų seriją „Galaxy A“. skaityti »

Amerikiečiai nebepasitiki tradiciniais bankais

Jaunoji, vadinamoji „milenium“, karta nebepasitiki tradicine bankų sistema, o vis dažniau naudojasi įvairiomis naujomis finansinėmis paslaugomis. skaityti »