Pirmą kartą Baltijos šalyse – reklama „Skype“

Publikuota: 2013 m. kovo 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ Baltijos šalyse atvėrė reklamos galimybes „Skype“ vartotojams. Nuo šiol šiame pokalbių kanale bus rodomi tiek paprasti reklamos skydeliai, tiek vaizdo reklamos sprendimai. Reklamą „Skype“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis pardavinės ilgametis „Microsoft“ partneris – interneto reklamos tinklas „Adnet media“.

„Milijonai žmonių visame pasaulyje mėgsta ir kasdien naudojasi „Skype“ – ši platforma yra tinkama prekių ženklams, norintiems pasiekti didelę ir įsitraukusią auditoriją, – sako „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis. – Be to, reikiamu laiku perduoti reikiamą informaciją tikslinėms vartotojų grupėms leidžia inovacijos pačios programos languose ir operacinėse sistemose.“

Nuo šiol planuojant prekės ženklo žinomumo didinimą ir įvaizdines kampanijas, bus galima naudoti tokius reklamos sprendimus, kaip „Conversational Ads“, „Skype Homepage Takeovers“ bei kt. „Skype“ reklama bus rodoma pagrindiniame programos bei audio pokalbių lange, kur bus demonstruojami tiek statiniai reklamos skydeliai, tiek išsiskleidžianti ar vaizdo reklama. Nuo kitų internetinių reklamos kanalų „Skype“ skiriasi kontakto su vartotoju kokybe bei reklamos trukme, kuri yra viena ilgiausių iš rinkoje siūlomų.

„Skype“ tiki giliu ir tikru ryšiu su šeima ar draugais ir su žmonėmis, kurie renkasi mūsų produktą bei tiki mumis. Ši platforma ir yra tam, kad suartintų žmones, nepaisant, kurioje šalyje jie gyvena ar kokį technologinį prietaisą bendravimui jie naudoja, – sako Matt Rossmeissl, „Skype” reklamos direktorius.  –  Būtent šie stiprūs ryšiai ir orientacija į vartotojo patyrimą „Skype“ paverčia patrauklia vieta prekių ženklų reklamai. Atverdami šias galimybes Centrinėje bei Rytų Europoje tikime, kad tai padės užmegzti prasmingus ryšius su dar daugiau prekės ženklų.“

„Skype“, gimęs Baltijos šalyse, dabar turi daugiau nei 300 mln. vartotojų, kurie visame pasaulyje bendrauja su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis. „Skype“ siūlomi reklamos paketai turėtų labiausiai sudominti prekės ženklo žinomumo didinimo ir įvaizdines kampanijas planuojančias didžiausias telekomunikacijų, greito vartojimo prekių, mažmeninės prekybos sektoriaus įmones.  

„Adnet media“ – pirmasis ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, jungiantis daugiau nei 900 tinklalapių ir pasiekiantis daugiau nei 3,3 mln. interneto vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

 

Kompanija „Microsoft”, įkurta 1975 m., yra tarptautinė programinės įrangos, paslaugų bei interneto sprendimų lyderė, vartotojams geriausiai žinoma dėl „Microsoft Windows“, „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ ir kitų globalių sprendimų. „Microsoft Advertising“ – tarptautinės kompanijos „Microsoft“ reklamos skyrius, siūlantis reklamos galimybes „Microsoft“ bei partnerių programose: MSN, „Windows Live“, „Xbox LIVE“, „Skype“ ir kt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kuo išskirtinis naujasis išmanusis telefonas „LG G6“ ?

„LG G6“ ekranas yra pirmasis pasaulyje IPS ekranas, kuris pasižymi QHD+ raiška ir turi nestandartines 18:9 proporcijas. skaityti »

Tik 5 proc. didelių įmonių suspėja paskui skaitmeninius pokyčius

Tyrimas atskleidė, kad net 95 proc. respondentų mano, jog jų organizacijoms kyla rizika atsilikti nuo mažesnių ir inovatyvesnių įmonių, kurios sėkmingai pertvarko savo IT infrastruktūrą ir įvairius procesus. skaityti »

Kaip išsirinkti dėmesio vertą išmanųjį?

Nagrinėti informacinius lapelius ir specifikacijas gan painu, tačiau, jei norite, kad telefonas atitiktų jūsų lūkesčius, pasidomėti – būtina. Į kokius parametrus būtina atkreipti dėmesį prieš renkantis naują išmanųjį telefoną? skaityti »

„Samsung“ pristato atnaujintą „Galaxy J“ telefonų seriją

„Samsung Electronics“ pristato naujausią „Galaxy J“ išmaniųjų telefonų seriją. Į Lietuvos parduotuves liepos mėnesį atkeliausiantys modeliai „Galaxy J7“, „J5“ ir „J3“ pasižymės galingomis techninėmis savybėmis, patobulinta kamera bei stilingu metaliniu dizainu. skaityti »

„Dell“ naujienos – virtualios realybės galimybės namuose

Didžiausioje kompiuterių parodoje Azijoje „Computex 2017“ „Dell“ pristatė tris naujus kompiuterių modelius. skaityti »

„Samsung“ lietuviams pristato 4K raiška filmuojančią kamerą „Gear 360“

Praėjus vos keliems mėnesiams nuo naujausio „Samsung“ flagmano „Galaxy S8” pristatymo, visiems socialinių tinklų mylėtojams Lietuvoje nuo dabar galima įsigyti ir naujausią 360 laipsnių kampu filmuojančią kamerą „Samsung Gear 360“. skaityti »

JAV oro uoste nebereikės keleivių pasų

Birželį JAV skrydžių bendrovė „jetBlue“ pristatė naują keleivių savitarnos paslaugą, kai vietoje įprastų popierinių bilietų tikrinimo keleiviai įleidžiami į lėktuvą nuskenuojant jų veidus. skaityti »

AOL ir „Yahoo!“ susijungs į vieną įmonę „Oath“

Skelbiama, kad baigus įgyvendinti sandorį tarp „Verizon“ ir „Yahoo!“, pasirašytą 2016 m. liepą, AOL ir „Yahoo!“ susijungs į vieną įmonę, pavadinimu „Oath“. skaityti »

„Dell Technologies“ pristatė paslaptyje laikytą rizikos kapitalo fondą

Didžiausia pasaulyje privačiai valdoma JAV technologijų bendrovė „Dell Technologies“ pristatė savo anksčiau paslaptyje laikytą padalinį – „Dell Technologies Capital“. skaityti »

„Microsoft“ pristatė išmanųjį laikrodį, skirtą sergantiems Parkinsono liga

„Microsoft“ dirbanti tyrėja Haiyan Zhang kūrėjų konferencijoje „Build“ pristatė laikrodį, skirtą sergantiems Parkinsono liga. skaityti »