Pirmą kartą Baltijos šalyse – reklama „Skype“

Publikuota: 2013 m. kovo 7 d. ketvirtadienis

Kompanija „Microsoft“ Baltijos šalyse atvėrė reklamos galimybes „Skype“ vartotojams. Nuo šiol šiame pokalbių kanale bus rodomi tiek paprasti reklamos skydeliai, tiek vaizdo reklamos sprendimai. Reklamą „Skype“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje išskirtinėmis teisėmis pardavinės ilgametis „Microsoft“ partneris – interneto reklamos tinklas „Adnet media“.

„Milijonai žmonių visame pasaulyje mėgsta ir kasdien naudojasi „Skype“ – ši platforma yra tinkama prekių ženklams, norintiems pasiekti didelę ir įsitraukusią auditoriją, – sako „Adnet media“ direktorius Linas Šiautkulis. – Be to, reikiamu laiku perduoti reikiamą informaciją tikslinėms vartotojų grupėms leidžia inovacijos pačios programos languose ir operacinėse sistemose.“

Nuo šiol planuojant prekės ženklo žinomumo didinimą ir įvaizdines kampanijas, bus galima naudoti tokius reklamos sprendimus, kaip „Conversational Ads“, „Skype Homepage Takeovers“ bei kt. „Skype“ reklama bus rodoma pagrindiniame programos bei audio pokalbių lange, kur bus demonstruojami tiek statiniai reklamos skydeliai, tiek išsiskleidžianti ar vaizdo reklama. Nuo kitų internetinių reklamos kanalų „Skype“ skiriasi kontakto su vartotoju kokybe bei reklamos trukme, kuri yra viena ilgiausių iš rinkoje siūlomų.

„Skype“ tiki giliu ir tikru ryšiu su šeima ar draugais ir su žmonėmis, kurie renkasi mūsų produktą bei tiki mumis. Ši platforma ir yra tam, kad suartintų žmones, nepaisant, kurioje šalyje jie gyvena ar kokį technologinį prietaisą bendravimui jie naudoja, – sako Matt Rossmeissl, „Skype” reklamos direktorius.  –  Būtent šie stiprūs ryšiai ir orientacija į vartotojo patyrimą „Skype“ paverčia patrauklia vieta prekių ženklų reklamai. Atverdami šias galimybes Centrinėje bei Rytų Europoje tikime, kad tai padės užmegzti prasmingus ryšius su dar daugiau prekės ženklų.“

„Skype“, gimęs Baltijos šalyse, dabar turi daugiau nei 300 mln. vartotojų, kurie visame pasaulyje bendrauja su savo draugais, artimaisiais ir kolegomis. „Skype“ siūlomi reklamos paketai turėtų labiausiai sudominti prekės ženklo žinomumo didinimo ir įvaizdines kampanijas planuojančias didžiausias telekomunikacijų, greito vartojimo prekių, mažmeninės prekybos sektoriaus įmones.  

„Adnet media“ – pirmasis ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse, jungiantis daugiau nei 900 tinklalapių ir pasiekiantis daugiau nei 3,3 mln. interneto vartotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

 

Kompanija „Microsoft”, įkurta 1975 m., yra tarptautinė programinės įrangos, paslaugų bei interneto sprendimų lyderė, vartotojams geriausiai žinoma dėl „Microsoft Windows“, „Microsoft Office“, „Internet Explorer“ ir kitų globalių sprendimų. „Microsoft Advertising“ – tarptautinės kompanijos „Microsoft“ reklamos skyrius, siūlantis reklamos galimybes „Microsoft“ bei partnerių programose: MSN, „Windows Live“, „Xbox LIVE“, „Skype“ ir kt.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“, kurios įkūrėjas Charles Simonyi kadaise pats dirbo „Microsoft“. skaityti »

Svarstyklės praneš apie pavojų gyvybei

Įsivaizduokite – atsistojate ryte ant svarstyklių, o jos ne tik parodo, kiek pakito jūsų svoris nuo tada, kai svėrėtės paskutinį kartą, bet ir atsiunčia įspėjamąjį signalą: „Užsiregistruokite pas gydytoją“. skaityti »

Išmaniosios technologijos – sveikam ir patogiam senėjimui

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas drauge su KTU atlieka tyrimus, kurie įvardins senyvų žmonių galimybes savarankiškai gyventi savo namuose ir leis sukurti tam reikalingas informacinių ryšių priemones bei technologijas. skaityti »

Išmanusis tvarstis – ne mokslinės fantastikos produktas

Išmaniojo tvarsčio projekto atsiradimui turėjo įtakos rinkos poreikis turėti universalią, efektyvią, įvairioms žaizdoms gydyti skirtą priemonę, kuri būtų nebrangi, plačiai prieinama, tinkama naudoti sudėtingomis sąlygomis. skaityti »

Planšetę „Samsung Galaxy Tab S3” jau galima įsigyti ir Lietuvoje

Lietuvos gyventojai jau gali įsigyti naujausią „Samsung“ planšetę „Galaxy Tab S3“. skaityti »

„Amazon“ vadovas išbandė milžinišką robotą

Būdamas milžiniško roboto viduje J. Bezos valdė roboto rankas savo rankose laikydamas du valdymo pultus. skaityti »

Virtualiosios realybės rinka sparčiai augs

Anot ekspertų, pasaulinė papildytosios realybės ir virtualiosios realybės rinka iki 2020 m. pasieks 66,68 mlrd. dolerių. skaityti »

Ar fizinių parduotuvių laukia mirtis?

Vilniuje vykusioje didžiausioje elektroninės komercijos konferencijoje – atsakymai apie rinkos ateitį skaityti »

R.Dargis: Robotai leis žmonėms būti labiau žmogiškais

Pasaulio miestuose jau gyvena daugiau žmonių nei kaimuose, sparčiai tobulėjančios technologijos keičia ne tik logistikos bei gamybos grandines, bet ir darbuotojus gamyklose. skaityti »