Kompanija „Google“ pristatė virtualią paslaugą „News Lab“. Ji skirta žurnalistams profesionalams ir mėgėjams bei verslininkams, kuriantiems nuosavas žiniasklaidos priemones.
Po vienu stogu „News Lab“ subūrė „Google“ paieškos instrumentus ir neseniai veikti pradėjusias žurnalistikos iniciatyvas. Paslaugos sumanytojų teigimu, ši platforma turėtų tapti tiek pavienių reporterių, tiek redakcijų darbo vieta.
„News Lab“ sudaro trys pagrindiniai blokai. Pirmasis jų – „Tools“, kurį sudaro temos paieškos ir informacijos surinkimo instrumentai. Čia taip pat yra „Optimize“ skyrius, kuris leidžia analizuoti auditorijos reakciją į publikuojamą medžiagą pasitelkus į pagalbą „Google Analytics“. Antrasis blokas – „Google Trends“, kuris analizuoja paieškos užklausas ir išgrynina vieną ar kitą temą. Na o trečiasis blokas „Programs“ – tai nuorodų į viso pasaulio naujienų resursus katalogas.
„News Lab“ šiuo metu veikia 28 šalyse, o per artimiausius mėnesius kompanija žada padidinti šį valstybių skaičių. Kol kas naujoji paslauga veikia tik anglų kalba.