Per mėnesį digg.com svetainė atneš šeimininkams ne mažiau kaip 1 milijono JAV dolerių pelną.
Interneto svetainė digg.com išplatino oficialią savo tinklalapio lankomumo statistiką bei paskelbė reklamos įkainius. Remiantis šiais duomenimis galima spręsti, jog per mėnesį svetainė atneš šeimininkams ne mažiau kaip 1 milijono JAV dolerių pelną.
Reklamos įkėlimu digg.com tinklalapyje užsiima reklamos agentūra „Federated Media“, palaikanti ryšius su nepriklausomomis informacijos svetainėmis.
Atlikus tyrimą paaiškėjo, jog 94 proc. tinklalapio lankytojų yra vyrai, 88 proc. yra 18 – 39 metų amžiaus ir 64 proc. per metus gauna didesnes nei 75 tūkst. JAV dolerių pajamas. Didžioji dauguma lankytojų – IT specialistai ir ketvirtadalis iš jų gali priimti savarankiškus sprendimus. Bendra auditorijos apimtis – penki milijonai lankytojų per mėnesį.
Atsižvelgiant į tai, jog auditorijos branduolys – pasiturintys, išsilavinę žmonės, reklamos kainos tinklalapyje yra aukštesnės už vidutines. Tekstinis skelbimas kainuoja 800 JAV dolerių per savaitę.
Taigi keturių puslapių tinklalapiui reklama gali atnešti net 720 tūkst. JAV dolerių per mėnesį. Kitų valstybių tinklalapiai gali tik pasvajoti apie tokius skaičius, nors reklamos populiarėjimo internete tendencija akivaizdi. Tik taip vadinamas „rusiškas internetas“, per šių metų pirmąjį ketvirtį padidino savo reklamos apimtis 75 proc. Populiarėjant reklamai internete, mažėja reklamos, transliuojamos televizijos kanalais. O augantys pastarųjų įkainiai privers verslininkus ieškoti naujų savo verslo ir įmonių populiarinimo būdų.