„Samsung Electronics“ – vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašo viršūnėje

Publikuota: 2012 m. spalio 4 d. ketvirtadienis

JAV rinkos tyrimų kompanija „Interbrand“ 13 kartą paskelbė 2012 metų vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašą. Iš 100 atstovų pirmajame dešimtuke – ir „Samsung“, į 9–ąją sąrašo vietą šiemet pakilusi iš 17–osios. „Interbrand“ kompanija „Samsung“ prekės ženklą įvertino 32,9 milijardais JAV dolerių.

„Pastaruosius dvejus metus „Samsung“ pademonstravo puikius augimo rezultatus. Mūsų darbas įvairiuose produktų sektoriuose, paremtas tiek pasaulinės, tiek vietos rinkos tyrimais, ir dėmesys vartotojams, siekiant patenkinti nuolat augančius jų lūkesčius, davė puikių rezultatų. Didžiuojamės, kad mūsų dėmesys nedidelei, tačiau strategiškai labai svarbiai Baltijos šalių rinkai, leido pasiekti solidžių rezultatų ir patekti tarp mylimiausių Baltijos šalių prekės ženklų, – kalbėjo „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros departamento vadovas Dimitrijs Tairovs. – Nepaisant nuožmios konkurencijos technologijų rinkoje, kuri dar sustiprėjo pastaruoju metu, „Samsung“ sugebėjo išlaikyti tvirtas pozicijas pasaulio kompanijų lyderių sąraše ir ateinančiais metais toliau sieks jas stiprinti.“

„Vertingiausių pasaulio įmonių sąrašo viršuje – technologijų kompanijos, sugebančios greitai reaguoti į rinkos pokyčius ir prie jų prisitaikyti. Augantys išmaniųjų telefonų pardavimai, itin spartus technologijų vystymasis ir vartotojų poreikių supratimas leido „Samsung“ išsikovoti lyderės poziciją, o prekės ženklo vertę padidinti 40 %, lyginant su praėjusiais metais,“ – kalbėjo „Interbrand“ generalinis direktorius Jezas Framptonas.

„Interbrand“ kasmet skelbiamas tyrimas atliekamas įvertinus įmonių finansinius duomenis, prekės ženklo įtaką vartotojų pasirinkimui ir pelną.



Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »