„Samsung“ sukūrė „Galaxy Care“ – pirmąjį paslaugų paketą tik Baltijos šalių naudotojams

Publikuota: 2015 m. rugpjūčio 17 d. pirmadienis

Nuo rugsėjo mėn. „Samsung“ išmaniųjų mobiliųjų įrenginių vartotojai Baltijos šalyse parsisiuntę „Galaxy Care“ programėlę turės galimybę nemokamai naudotis draudimo ir papildomomis aptarnavimo paslaugomis. Programėlė orientuota į „Galaxy S6“ serijos išmaniuosius įrenginius apima „Premium“ paslaugą, nemokamą ekrano draudimą ir vandens padarytos žalos draudimą. Be to, įsidiegus programėlę galima nemokamai naudotis visa eile populiariausių programėlių.

Projektas skirtas tik Baltijos šalių vartotojams

„Pastaraisiais metais klientams Baltijos šalyse pateikėme eilę paslaugų, tokių, kaip nemokamą ekrano ar vandens padarytos žalos draudimą. Šiandien žengiame dar vieną žingsnį tolyn pristatydami išskirtinę programėlę „Galaxy Care“, kuri apima visą eilę paslaugų ir patvirtina mūsų siekį – rūpintis klientų laiku, saugumu ir komfortu. Vartotojai įsigydami naujausius įrenginius turės ne tik pažangiausias technologijas savo rankoje, bet ir išskirtines tik jiems skirtas papildomas paslaugas,“ – sakė Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.

Pristatymas į namus

„Premium“ paslauga skirta „Galaxy S6“ serijos mobiliesiems telefonams „S6“, „S6 edge“ ir „S6edge+“. Sugedus telefonui, „Samsung“ darbuotojas telefoną nemokamai paima ir pristato į aptarnavimo centrą, todėl vartotojui nebereikia vykti į aptarnavimo centrą pačiam.

Nuo rugsėjo mėnesio paslauga bus teikiama Vilniuje, Taline ir Rygoje. Paėmus sugedusį telefoną, vartotojui duodamas pakaitinis laikinas įrenginys. Šia paslauga išmaniųjų telefonų vartotojai gali pasinaudoti vieną kartą metuose nuo programėlės „Galaxy Care“ aktyvavimo dienos. Remonto sąnaudos bus kompensuojamos, jei patirta žala apima garantijos teikimo sąlygas.

Apsauga nuo ekrano sudužimo ir vandens poveikio

„Galaxy Care“ taip pat apima nemokamą draudimą nuo vandens padarytos žalos „Galaxy S6“, „Galaxy S6 edge“ ir „Galaxy S6 edge+“ išmaniesiems telefonams. Taip pat apima ir ekrano draudimą „Galaxy S6“ serijos išmaniesiems telefonams bei „Samsung Galaxy Note 4“, „Galaxy Note Edge“, „Galaxy A7“, „Galaxy A 5“, „Galaxy Alpha“, „Galaxy S5“ bei „Galaxy Tab S“ telefonams. Aktyvavus „Galaxy Care“ programėlę vartotojas metų bėgyje gali įrenginį du kartus remontuoti nepriklausomai nuo nelaimingo atsitikimo vietos – Lietuvoje ar bet kurioje pasaulio vietoje, padengiant tik privalomus mokesčius. 

„Galaxy Care“ paslauga bus teikiama nuo rugsėjo mėn. Paslaugą būtina aktyvuoti per 30 dienų nuo įrenginio įsigijimo dienos, parsisiuntus ir aktyvuojant „Samsung“ programėlę „Galaxy Care“. Ją galima parsisiųsti iš „GALAXY Apps“ programėlių parduotuvės.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »