Prekyboje liks tik vienas „Galapagos“ planšetinis kompiuteris – 7 colių modelis.
rekyboje liks tik vienas „Galapagos“ planšetinis kompiuteris – 7 colių modelis. Kitaip nei 5,5 ir 10,8 colių planšetės, kurios pasirodė 2010-ųjų gruodį, 7 colių modelis buvo pristatytas šių metų rugpjūtį ir kol kas jį galima įsigyti tik Japonijoje.
„Sharp“ neskelbia, kiek planšečių buvo parduota per 9 mėnesius, kol įrenginiai buvo rinkoje. Tačiau kompanijos atstovai teigia, kad „Sharp“ pasiekė prieš „Galapagos“ išleidimą sau iškeltus tikslus.
Japonijos kompanija „Sharp“ paskelbė nutraukianti dviejų „Galapagos“ planšetinių kompiuterių gamybą. Rinkos ekspertai tai įvardija kaip dar vieną „iPad efekto“ auką.
Kaip jau minėta, rinkoje šis gaminys išsilaikė 9 mėnesius, t. y. ilgiau, nei „HP TouchPad“ gaminių linija, nepaisant to, jog jo pardavimai buvo mažesni. Kompanijos sprendimas rinkos ekspertų nestebina, kadangi net pačioje Japonijoje – „Sharp Galapagos“ gimtinėje – „iPad“ užima 64, 8 procentus planšečių rinkos. Logiška, jog dėl likusios erdvės konkuruoja pernelyg daug kompanijų.
Pirmoji pasitraukimų iš rinkos bangą inicijavo HP, nutraukusi savo „Touch Pad“ pardavimą praėjus vos kelioms savaitėms po pristatymo. Po to vykęs kompiuterio višpardavimas sukėlė nemažą sujudimą rinkoje ir kuriam laikui planšetė pagal pardavimus atsidūrė antroje vietoje po „iPad“. Tą paskatinusios aplinkybės, žinoma, buvo neįprastos, tačiau pademonstravo, jog kai kuriais atvejais pirkėjai mielai pirktų planšetinį kompiuterį, kuris neturi „Apple“ logotipo.