Žaidimų entuziastų laukia neramus kovas

Publikuota: 2017 m. vasario 28 d. antradienis

Užkietėjusiems žaidėjams šių metų kovas – metas, kai teks patuštinti savo kišenes, mat pirmąją pavasario savaitę numatomos net kelių žaidimų premjeros. Laukiančių visiškai originalios pramogos ir dar nematytame pasaulyje pasakojamos negirdėtos istorijos, dėmesį prikaustys vaidmenų žaidimas „Horizon: Zero Dawn“. Kovą taip pat pasirodys ir nauja žaidimų konsolė „Nintendo Switch“ bei jai skirti žaidimai. Visi, kurie prisimena „Nintendo Wii“ triumfą ir „ Wii U“ fiasko, su nekantrumu laukia „Switch“ premjeros.

„Žaidimų entuziastams prasideda nepamirštamas mėnuo – ilgai laukę pamėgtų žaidimų tęsinių, jie pagaliau galės pratęsti vakarus su „Torment: Tides of Numenera“, „Mass Effect: Andromeda“, „Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands“ ir kitais jau žinomų serijų tęsiniais, – naujienas pristato Edvinas Lelionis, „Technorama“ parduotuvių tinklo žaidimų grupės vadovas. – Vis dėlto prognozuojama, kad daugiausiai dėmesio susišluos „Horizon: Zero Dawn“ ir „Nintendo Switch“ su jai skirtais žaidimais.“

Patiems nekantriausiems E. Lelionis pristato šių dviejų naujienų subtilybes ir supažindina su būsimais „partneriais“ – žaidimų herojais.

Nauja „Nintendo“ žaidimų konsolė

Prieš dešimtmetį japonų kompanija „Nintendo“ pradėjo tikrą revoliuciją, o jos pagaminta žaidimų konsolė „Nintendo Wii“ viliojo žaisti net senjorus. „Nintendo“ inžinierių sukurti valdymo pulteliai leido žaidimus valdyti rankų mostais, o tokios pramogos kaip „Wii Sports“, „Mario Kart Wii“ ar „Wii Fit“ pavertė „Wii“ konsolę tikra vakarėlių žvaigžde. Vis dėlto „Nintendo“ nepavyko pakartoti „Wii“ sėkmės – šią konsolę turėjusi pakeisti „Wii U“ nebebuvo tokia populiari.

Atėjo laikas trečiam bandymui – kovo pradžioje parduotuvėse pasirodo naujausias „Nintendo“ kūrinys – žaidimų konsolė „Switch“, kuri tarsi chameleonas geba keisti savo pavidalą. Iš pirmo žvilgsnio „Switch“ primena senąją „Wii U“ – ji panaši į planšetę, įspraustą tarp dviejų „Joy-Con“ valdiklių, tačiau šoninius valdiklius galima nuimti, o patį ekraną – įstatyti į specialų dėklą. Prijungus „Switch“ prie televizoriaus, prietaisas tampa visiems įprasta žaidimų konsole, o nuimti valdikliai – visaverčiais pulteliais. „Joy-Conai“ leidžia žaidimus valdyti judesiais. Kadangi „Switch“ turi du vienodus valdiklius, jais galima žaisti dviese, o norint savo jėgas išbandyti didesniame draugų būryje, teks įsigyti papildomų priedų. Naujosios konsolės startui „Nintendo“ paruošė specialų mini žaidimų rinkinį „1-2-Switch“. Jame yra daugiau nei 20 „mini“ pramogų – kaubojų dvikovos, samurajų susirėmimai, stalo teniso ir šokių turnyrai, piešimas ir net beisbolas.

Nerimą kelia tik vienas klausimas – ar „Nintendo“ pavyks patenkinti paklausą: premjerai numatytos konsolės buvo akimirksniu išpirktos per išankstinę rezervaciją.

Pirmyn į akmens amžių!

Žaidimai, kurių istorija pasakoja apie katastrofą išgyvenusį pasaulį ir civilizacijų saulėlydį jau tapo vaidmenų žanro klasika, todėl žaidimų kūrėjai bando juos atšviežinti naujomis idėjomis. Vienas tokių naujovių pavyzdys – paskutinę vasario dieną pasirodantis žaidimas „Horizon: Zero Dawn“. Jo veiksmas vyksta po pasaulį ištikusios apokalipsės praėjus keliems amžiams, o gal net tūkstantmečiams.

„Horizon: Zero Dawn“ pasaulyje netrūksta maisto, nėra kanibalais virtusių žmonių ar radiacijos sukurtų mutantų. Žmonija jau spėjo pamiršti visus civilizacijos progreso vaisius ir sugrįžo į gentinę santvarką. Kailiais apsikarstę, lankais ir ietimis ginkluoti pirmykščiai žmonės nebeatsimena, koks įvykis sunaikino buvusį pasaulį. Akivaizdu, kad prieš katastrofą pasaulis buvo toli pažengęs – saulės nutviekstomis prerijomis lėtai keliauja milžiniški, dinozaurus primenantys robotai, o aukštoje žolėje tyko pavojingos ir vikrios mechaninės katės. Tačiau kas jį sunaikino, kodėl gyvūnus primenantys robotai vis dar egzistuoja, koks jų tikslas, kas yra paslaptingieji kūrėjai, apie kuriuos kalba seni genčių išminčiai? Visas paslaptis teks aiškintis kartu su pagrindine žaidimo heroje Aloy, kuri augs ir bręs tiesiog akyse.

„Horizon: Zero Dawn“ priskiriamas vaidmenų žaidimų žanrui, todėl norint praeiti visą vieno žaidėjo kampaniją, trunkama daugiau nei trisdešimt valandų. Tiesa, žaidimu, bent jau kol kas, galės pasimėgauti tik „Sony Playstation 4“ konsolių šeimininkai – nėra jokios informacijos, ar jis kada nors bus perkeltas į kitas platformas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »