Kitą mėnesį plačiajai auditorijai tapsianti prieinama muzikos transliavimo paslauga „iTunes Radio“ jau pasirengusi transliuoti ir reklamas per pertraukas tarp muzikos kūrinių.
Kitą mėnesį plačiajai auditorijai tapsianti prieinama muzikos transliavimo paslauga „iTunes Radio“ jau pasirengusi transliuoti ir reklamas per pertraukas tarp muzikos kūrinių. Sutartis dėl reklamavimosi jau pasirašė tokie prekės ženklai kaip „McDonald's“, „Nissan“, „Pepsi“, „Procter & Gamble“ bei kiti, praneša „AdAge“.
„Susitarimų vertė siekia nuo kelių iki keliolikos milijonų JAV dolerių už 12 mėnesių truksiančias reklamos kampanijas kiekvienam prekės ženklui atskirai“, – teigiama pranešime.
Kol kas reklamos kampanijas gali organizuoti tik didžiosios kompanijos, tačiau nuo 2014 metų sausio reklamas „iTunes Radio“ galės išsipirkti bet kuri kompanija, sugebėsianti iškarto sumokėti 1 mln. JAV dol. dydžio mokestį.
„iTunes Radio“ vartotojams teiks dviejų tipų reklamas: garso ir vaizdo. Garsinės reklamos bus leidžiamos kas 15 minučių tarp grojamų muzikos kūrinių, o vaizdo – kas valandą ir tik tada, kai vartotojas naudojasi ekranu, t. y. į jį yra nukreipęs savo akis.
Šaltinis:
itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.