„iTunes Radio“ reklamuosis garsiausi pasaulyje prekės ženklai

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 22 d. ketvirtadienis

Kitą mėnesį plačiajai auditorijai tapsianti prieinama muzikos transliavimo paslauga „iTunes Radio“ jau pasirengusi transliuoti ir reklamas per pertraukas tarp muzikos kūrinių. Sutartis dėl reklamavimosi jau pasirašė tokie prekės ženklai kaip „McDonald's“, „Nissan“, „Pepsi“, „Procter & Gamble“ bei kiti, praneša „AdAge“.

„Susitarimų vertė siekia nuo kelių iki keliolikos milijonų JAV dolerių už 12 mėnesių truksiančias reklamos kampanijas kiekvienam prekės ženklui atskirai“, – teigiama pranešime.

Kol kas reklamos kampanijas gali organizuoti tik didžiosios kompanijos, tačiau nuo 2014 metų sausio reklamas „iTunes Radio“ galės išsipirkti bet kuri kompanija, sugebėsianti iškarto sumokėti 1 mln. JAV dol. dydžio mokestį.

„iTunes Radio“ vartotojams teiks dviejų tipų reklamas: garso ir vaizdo. Garsinės reklamos bus leidžiamos kas 15 minučių tarp grojamų muzikos kūrinių, o vaizdo – kas valandą ir tik tada, kai vartotojas naudojasi ekranu, t. y. į jį yra nukreipęs savo akis.

Šaltinis: itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Skaičiai, kuriais „Apple“ gali didžiuotis

Kompanija „Apple“ paviešino įdomios statistikos apie mobiliąją operacinę sistemą „iOS 7“, muzikos transliavimo internetu paslaugą „iTunes Radio“, didžiausią mobiliųjų programėlių parduotuvę pasaulyje „App Store“ ir planšetinį kompiuterį „iPad“. skaityti »

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »