„iTunes Radio“ reklamuosis garsiausi pasaulyje prekės ženklai

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 22 d. ketvirtadienis

Kitą mėnesį plačiajai auditorijai tapsianti prieinama muzikos transliavimo paslauga „iTunes Radio“ jau pasirengusi transliuoti ir reklamas per pertraukas tarp muzikos kūrinių. Sutartis dėl reklamavimosi jau pasirašė tokie prekės ženklai kaip „McDonald's“, „Nissan“, „Pepsi“, „Procter & Gamble“ bei kiti, praneša „AdAge“.

„Susitarimų vertė siekia nuo kelių iki keliolikos milijonų JAV dolerių už 12 mėnesių truksiančias reklamos kampanijas kiekvienam prekės ženklui atskirai“, – teigiama pranešime.

Kol kas reklamos kampanijas gali organizuoti tik didžiosios kompanijos, tačiau nuo 2014 metų sausio reklamas „iTunes Radio“ galės išsipirkti bet kuri kompanija, sugebėsianti iškarto sumokėti 1 mln. JAV dol. dydžio mokestį.

„iTunes Radio“ vartotojams teiks dviejų tipų reklamas: garso ir vaizdo. Garsinės reklamos bus leidžiamos kas 15 minučių tarp grojamų muzikos kūrinių, o vaizdo – kas valandą ir tik tada, kai vartotojas naudojasi ekranu, t. y. į jį yra nukreipęs savo akis.

Šaltinis: itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Skaičiai, kuriais „Apple“ gali didžiuotis

Kompanija „Apple“ paviešino įdomios statistikos apie mobiliąją operacinę sistemą „iOS 7“, muzikos transliavimo internetu paslaugą „iTunes Radio“, didžiausią mobiliųjų programėlių parduotuvę pasaulyje „App Store“ ir planšetinį kompiuterį „iPad“. skaityti »

Lietuviai bandys kurti dirbtinį intelektą

Balandį į „AI Camp“ hakatoną Vilniuje susiburs inovatyviausių technologijų kūrėjai, duomenų analitikai, programuotojai, mokslininkai ir inžinieriai. skaityti »

Merginų susidomėjimas technologijomis susilpnėja paauglystės metu

Merginų trūkumas IT rinkoje – problema ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Kaip rodo technologijų bendrovės „Microsoft“ atliktas tyrimas, dauguma merginų susidomi technologijomis nuo 11,5 metų, o sulaukus 15 metų ši sritis joms ima darytis ne tokia įdomi. skaityti »

Kad piniginė neplonėtų: programėlės, padėsiančios sutaupyti

Išmaniosios programėlės gali pagelbėti atidžiau stebėti situaciją parduotuvėse bei savo piniginėje. skaityti »

Dešimtadalis Lietuvos gyventojų rizikuoja gaisru įkraudami telefoną

Nors šiuolaikinės technologijos užtikrina maksimalų ličio jonų baterijų saugumą, tačiau ilgai ar nesaugiai įkraunamos jos gali įkaisti, o maždaug kas dešimtas lietuvis linkęs savo mobilųjį telefoną laikyti ant minkštų baldų ar net lovos, kai prietaisas įjungiamas į elektros tinklą. skaityti »

Žaidimų entuziastų laukia neramus kovas

Užkietėjusiems žaidėjams šių metų kovas – metas, kai teks patuštinti savo kišenes, mat pirmąją pavasario savaitę numatomos net kelių žaidimų premjeros. skaityti »

„Samsung“ pristatė savo naująją planšetę „Galaxy Tab S3“

Barselonoje vykstančioje tarptautinėje mobiliųjų technologijų parodoje „Mobile World Congress”, bendrovė „Samsung” pristatė savo naująją planšetę „Samsung Galaxy Tab S3”. skaityti »

Lietuviai nori vis brangesnių kompiuterių, o planšetes išmaino į didesnius telefonus

2016 m. sumažėjo parduodamų kompiuterių, tačiau jų įsigijimui pirkėjai nusprendžia išleisti vis didesnes vidutines pinigų sumas. skaityti »

Kinijos fabrikas 90 proc. darbuotojų pakeitė robotais

Pakeitus darbuotojus robotais Kinijos bendrovės „Changying Precision Technology“ produktyvumas išaugo 250 proc., o broko atvejų sumažėjo 80 proc. skaityti »

„Apple“ investuoja į biometrijos technologijas

„Apple“ paskelbė įsigijusi Izraelio pradedančiąją įmonę „RealFace“, kurios specializacija – veidų atpažinimo technologijų kūrimas. skaityti »

Žiemos olimpinėse žaidynėse dirbs robotai vertėjai

Kitose žiemos olimpinėse žaidynėse, kurių pradžia numatyta 2018 m. vasario 25 d., pirmą kartą dirbs robotai vertėjai. skaityti »