Šią savaitę kompanija „Google“ visuomenei pristatė „Google+“. Vasarą startavęs projektas buvo beta versijos, o prisijungti prie jo galėjo tik kvietimus gavę asmenys. Taip pat buvo kilę daug nesklandumų, kai „Google“ be vartotojų žinios ištrynė arba užblokavo jų paskyras motyvuodami tuo, jog asmenys naudoja fiktyvius duomenis. Išsprendus šią ir kitas kilusias problemas „Google+“ pradėjo funkcionuoti.
Ekspertų vadinamas didžiausiu socialinio tinklo „Facebook“ konkurentu, „Google+“ bando išsikovoti savo vietą po internetine saule ir siūlo naujoves, tokias kaip „draugų ratai“, galimybė ieškoti informacijos pagal temas ir rengti iki dešimties vartotojų vaizdo konferencijas. Dar vienas privalumas prieš populiarųjį socialinį tinklą – reklamos nebuvimas. Tiesa, pastarasis privalumas greitai gali išnykti, nes tai pelninga ir patogi verslo terpė.
Tyrimų bendrovės „comScore“ duomenimis, „Google+“ bandomąja versija naudojosi daugiau nei 25 mln. unikalių vartotojų, o nuo šios savaitės tikimasi, jog asmenų, pageidaujančių bendrauti naujoje platformoje, sparčiai daugės.