Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Publikuota: 2017 m. rugsėjo 1 d. penktadienis
Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“.

Genialumas slypi paprastume

Pats A. Bendorius yra baigęs miškininkystę ir pagal specialybę dirbo ketverius metus. Vėliau bandė laimę įvairiose veiklose, o šiuo metu yra sukaupęs daugiau nei 20 metų darbo bankuose patirties.

Pasak jo, „Geležinė lapė“ startavo kaip bandymas parduoti šeimos sodybą Anykščių rajone. Tiesa, galiausiai ji buvo parduota visai su socialiniu tinklu „Facebook“ nesusijusiam asmeniui. Dabar „Geležinė lapė“ tebėra autoriaus hobis, laisvalaikio užsiėmimas.

Sėkmingą pasirodymą socialiniuose tinkluose pranešėjas apibūdino labai paprastai.  Pasak A. Bendoriaus, svarbiausia – turėti tikslą, o nepasiekiamų tikslų tiesiog nėra. „Tikslams pasiekti gali trukdyti nebent tingumas, proto trūkumas ir atsikalbinėjimų rinkinys“, – vardino „Geležinės lapės“ autorius.  Jis pabrėžė, kad pirmiausia reikia suvokti tai, kad apskirtai savo įvaizdžiu socialiniuose tinkluose rūpintis yra būtina.

„Iš vienos pusės socialiniai tinklai jaunam žmogui yra vieta kur jis palaiko ryšį su kitais, ieško pramogų, iš kitos pusės – tai vieta, kur paliekate savo pėdsaką. Vėliau jūsų pėdsakų ieškos vadinamieji „Headhunters“, būsimi jūsų darbdaviai, todėl reikia apsispręsti dėl savo privatumo ir to, kokį savo įvaizdį norite kurti. Jei norite save parodyti iš tam tikros pusės – reikia stengtis“, – KTU pirmakursiams patarimus dalino A. Bendorius.

Kaip svarbiausius aspektus, norint išlaikyti gerą įvaizdį ir populiarumą socialiniuose tinkluose, jis įvardino patrauklumą, aktyvumą, mandagumą, turinio įdomumą ir profesionalumą.

„Ką matau, tą dainuoju“ principas

Dalindamasis patirtimi su KTU studentais, „Geležinės lapės“ autorius pabrėžė, jog neišsenkantys idėjų šaltiniai yra visai šalia, nereikia jų toli ieškoti. „Pavyzdžiui, memai su gyvūnais, visada veikia ir yra patrauklu“, – sakė A. Bendorius. 

„Viskas turi būti gana paprasta ir aišku, paimta iš gyvenimo. Žmogus matydamas jūsų žinutę turi galvoti taip: aš taip ir galvojau, tik kažkas ėmė tai ir pavaizdavo, todėl visokie juokingi įrašai, pavyzdžiui, apie tinginystę veikia, nes tai yra tiesa. Tad principas paprastas – ką matau, tą ir dainuoju“, – patirtimi dalijosi pranešėjas.

Pats A. Bendorius pasakojo, kad pagrindinė priežastis, dėl kurios vystė ir vysto savo veiklą internete yra tai, jog jam tai tiesiog įdomu ir nesinori eiti iš paskos naujovėms, šiuolaikinėms tendencijoms. „Nenoriu būti atsilikęs nuo savo vaikų“, – prisipažino jis.

KTU pirmakursiams pranešėjas nuoširdžiai linkėjo tiesiog džiaugtis kiekviena buvimo studentu diena. „Juk tai – gražiausi gyvenimo metai“, – sakė „Geležinė lapė“.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja Kalėdų tendencija: lietuviai artimuosius sveikina internetu

Lietuvių įpročiai pasikeitė – anksčiau per šv. Kalėdas pažįstamus sveikinę SMS žinutėmis, dabar vis daugiau žmonių tai daro mobiliuoju internetu. skaityti »

Internete pasirodė dešimt animuotų lietuvių liaudies dainelių vaikams

Dešimt bene gražiausių lietuvių liaudies dainų tampa visiems pasiekiamos internetu – mažyliai kartu su suaugusiaisiais galės mėgautis lietuvių dailininkų ir animatorių sukurtais filmukais, įgarsintais grupės „Skylė“ narių. skaityti »

2020 m.: prie interneto prijungtų prietaisų 6 kartus daugiau nei planetos gyventojų

Kompiuterių, telefonų ir kitų įrenginių, prijungtų prie interneto, 2020 metais bus šešis kartus daugiau nei Žemėje gyvenančių žmonių. Tokius duomenis prognozuoja Jungtinių Tautų (JT) organizacija. skaityti »

Per internetą apsiperka daugiau nei pusė ES gyventojų

„Eurostat“ tyrimų duomenimis, 2007 m. per internetą apsipirkdavo tik 30 proc. Europos Sąjungos gyventojų, o 2015 m. – 53 proc. skaityti »

„Facebook“ išanalizavo internetinių parduotuvių pirkėjų elgesio tendencijas

Konferencijoje „Content Marketing Summit“ socialinio tinklo „Facebook“ atstovai pristatė savo pastebėjimus apie internetinių parduotuvių pirkėjų elgesį ir jo pasikeitimus. skaityti »

Užsienio reikalų ministerijos naujienos nuo šiol – ir lenkų kalba

Užsienio reikalų ministerijos naujienas nuo gruodžio 9 dienos galima skaityti ir lenkiškai – atidaryta nauja kalbinė ministerijos interneto svetainės versija, kurioje Lietuvos užsienio politikos aktualijos skelbiamos lenkų kalba. skaityti »

Informacinės visuomenės plėtros komitetas pritarė e. rezidento projektui

Seimo Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) posėdyje buvo pritarta Interesų Lietuvos Respublikoje turinčių užsieniečių registro įstatymo projektui. skaityti »

„Bing“ paskelbė, kas šiemet buvo ieškomiausi internete

Tradicinė „Bing“ metinė paieškos tendencijų ataskaita atskleidžia, jog 2015 m. buvo kupini įtaką dariusių žmonių, įvykių ir momentų. Nuo įkvėpimo ir vilties, iki bendros tragedijos ir skausmo momentų. skaityti »

Paskelbta nauja Europos atvirų duomenų portalo versija

Šių metų lapkričio viduryje Liuksemburge įvyko Europos duomenų forumas, kuriame politikai, ekspertai, mokslininkų bendruomenės atstovai aptarė iškilusius iššūkius didelės apimties duomenų ir besiformuojančios duomenų ekonomikos srityje. skaityti »

Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. skaityti »