Kokios 4 internetinių parduotuvių klaidos atbaido pirkėjus?

Publikuota: 2016 m. gegužės 20 d. penktadienis

Susikurti interneto svetainę, dėl aiškių instrukcijų ir nesudėtingų įrankių, tapo ne tik žymiai paprasčiau, bet ir pigiau. Ekspertų teigimu, prieš 10–15 m. lietuviško domeno registracija, kainavusi 60 eurų, atpigo daugiau nei 8 kartus ir dabar kainuoja vos 7 eurus. Nepaisant supaprastėjusio kūrimo proceso ir puikių verslo idėjų, neretai žmonėms internete užsidirbti nepasiseka – dėl to gali būti kaltos ir paprastos klaidos, apsunkinančios vartotoją ir atbaidančios jį nuo realaus sandorio.

Keturios klaidos, kurių reikėtų vengti, kuriant internetinę parduotuvę:

1. Sudėtingas domeno vardas. Ekspertų teigimu, beveik 100 proc. žmonių, kurie nejaučia didelio skirtumo tarp dviejų, tą pačią paslaugą ar prekę siūlančių, įmonių, greičiausiai rinksis tą, kurios interneto svetainės pavadinimą greičiau atsimena. Natūralu, kad pirkėjas kur kas paprasčiau atsimins tokią svetainę kaip, pavyzdžiui, www.manopapuosalai.lt nei www.svetainekuriojeprekiaujusavogamybospapuosalais.lt. Siekiant dar labiau supaprastinti priėjimą prie puslapio, domenų paslaugas siūlančios įmonės leidžia rinktis tokius galimus rašymo variantus – vietoje www.myagency.lt rašyti www.my.agency. G. Skridulio teigimu,  neįprastos internetinio puslapio galūnės Lietuvoje dar nėra populiarios, bet iš dažniausiai pasitaikančių galūnių galima išskirti šias: .link, .pro, .name, .guru, .agency, .click.

2. Iš vartotojo reikalauja daug pastangų. Į puslapį atėję žmonės dažniausiai tikisi dviejų dalykų: surasti reikalingos informacijos arba kažką įsigyti. Jeigu jiems teks klaidžioti po sudėtingus struktūros labirintus, greičiausiai paslauga žmogus nesusidomės ir ieškos paprastesnio varianto. Statistiškai nustatyta, kad kelią nuo prekės įsidėjimo į krepšelį iki užsakymo įvykdymo turėtų sudaryti ne daugiau nei 3–4 žingsniai.

3. Sunkiai pasiekiama svetainė. Juokelis, kad viskas, kas yra toliau, nei antrame paieškos sistemos „Google“ puslapyje – neegzistuoja, turi nemažai tiesos. Vartotojai, ieškodami paslaugos, dažniausiai ją randa apsilankę pirmosiose keliose interneto svetainėse. Skaitmeninio verslo jau neįmanoma įsivaizduoti be optimizavimo paieškos sistemos (angl. SEO) – tai yra, tinkamų raktažodžių parinkimo, kad puslapis paieškos rezultatuose būtų kuo aukštesnėje pozicijoje. Ekspertai pataria nedaryti dažnai pasitaikančios klaidos ir nesirinkti visų populiariausių raktažodžių, kurie neatitinka siūlomų paslaugų. Jeigu interneto svetainės generuojami raktiniai žodžiai neatitinka turinio, vartotojai gali prarasti pasitikėjimą įmone.

4. Nepritaikymas mobiliesiems telefonams. Oficialiais Europos statistikos duomenimis, nuo 2014 m. interneto naudojimas mobiliuosiuose telefonuose aplenkė nešiojamus bei stacionarius kompiuterius. Pasak ekspertų, tuo stebėtis nereikėtų – tobulėjant išmaniesiems įrenginiams, naudotis internetu tapo labai patogu bet kurioje vietoje. Svetainės, kurių tekstas ir vaizdas telefono ekrane išsikraipo ar tiesiog yra nepatogios naudoti – atbaido potencialų pirkėją, didina nepasitikėjimą įmone bei kelia abejonių siūlomų paslaugų kokybe. Be abejo, ne visus produktus ar paslaugas klientai yra linkę užsakyti telefonu, vis tik kai kuriems reikia išsamesnės analizės ir telefono aparatas ne visada yra patogiausias būdas, tačiau pagalvoti apie svetainės pritaikymą įvairiems įrenginiams – reikėtų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Saugesnio interneto diena: patarimai naudotojams

2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas – paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. skaityti »

„Google Maps“ atvėrė Vilniaus oro uosto vidų

Apie Vilniaus oro uostą galima sužinoti dar daugiau – nuo šiol jo vidaus žemėlapį galima pamatyti per „Google“ siūlomą internetinių žemėlapių paslaugą. skaityti »

46 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. IV ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 46 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

Kovai su patyčiomis – seminarai internetu

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“ kartu su partneriais - elektroniniu dienynu TAMO, toliau tęsia veiklas kovoje su patyčiomis ir emociniu smurtu. skaityti »

Vaikai nesuvokia, kokios grėsmės jų tyko internete

Trečdalis penkiolikmečių yra dalinęsi internete savo nuotraukomis, kuriose jie buvo apsinuoginę. Tai – tik vienas iš šokiruojančių faktų, kuriuos atskleidė daugiau nei metus trukęs Anglijos vaikų reikalų komisaro tyrimas. skaityti »

Pavydas interneto draugams kelia neigiamas emocijas

Socialinė žiniasklaida prasidėjo kaip priemonė palaikyti ryšį su draugais ir dalytis laimingais prisiminimais. skaityti »

Kuo „Facebook“ nustebins 2017-aisiais?

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ 2016-aisiais savo vartotojus džiugino naujų funkcijų ir patobulinimų gausa. skaityti »

Suomiai labiausiai priklausomi nuo interneto

Švedų mobiliojo ryšio operatorius „Tefficient“ atliko tyrimą 32-ose pasaulio šalyse, siekdamas išsiaiškinti, kuri šalis yra labiausiai priklausoma nuo išmaniųjų elektroninių prietaisų. skaityti »

Prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. skaityti »

Per internetą daugiausia apsiperka Izraelio gyventojai

2016 metais į Izraelį atėjo 8,1 tonos prekių, užsakytų užsienio el. parduotuvėse. skaityti »