Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną.
Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną.
Atsižvelgiant į vienos akcijos vertę, „LinkedIn“ pelnas išaugo 5 kartus – iki 0,2 dol. Visas socialinio tinklo pelnas ataskaitiniu laikotarpiu išaugo 72 proc. – iki 324,7 mln. dol. Šie rodikliai gerokai viršijo nuosavas „LinkedIn“ ir ekspertų prognozes, kurios numatė vidutiniškai 318,2 mln. dol. pelną.
„Pirmas ketvirtis „LinkedIn“ buvo sėkmingas, nes naudotojų skaičius ir finansiniai rezultatai pasiekė rekordinių aukštumų“, – teigė Jeffas Weineris, „LinkedIn“ generalinis direktorius.
„LinkedIn“ auditorija perkopė 225 mln. naudotojų ribą – per ketvirtį šis skaičius išaugo 25 mln. Didžiausias pelno augimas – net 80 proc. – fiksuotas mokamų darbdavių skelbimų ir darbo vietų paieškos srityse. Šie produktai pirmą ketvirtį sudarė apie 57 proc. viso „LinkedIn“ pelno. Uždarbis iš reklamos padidėjo 56 proc. ir siekė apie 23 proc. bendros apyvartos.
Antrame 2013 metų ketvirtyje laukiama 342–347 mln. dol. pelno, o per visus metus – 1,43–1,46 mlrd. dol.