Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Augant apsipirkimo internetu populiarumui, vis didesnę svarbą įgauna ir apsipirkimo patirtis bei pojūčiai. Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. Tokias tendencijas atskleidžia DPD grupės atliktas 18–25 m. europiečių etnografinis tyrimas.

Tyrimo duomenimis, 18–25 m. jaunimas internete ieško geriausių pasiūlymų ir kainos, o apsipirkti elektroninėse parduotuvėse juos skatina asortimento gausa. Visgi spartėjant gyvenimo tempui atsiranda ir daugiau nusivylimą keliančių veiksnių: ribotos galimybės individualizuoti paieškos procesą pagal asmeninius poreikius, reikalavimas perkant prisijungti, registruotis elektroninėse parduotuvėse, ribotas pristatymo ir apmokėjimo būdų pasirinkimas, siuntinio sekimas.

Pastebėta, kad didžiausias nusivylimas yra susijęs su nepristatytomis siuntomis ir pastangomis, kurių prireikia norint jas surasti ar grąžinti. Dėl to daugumoje šalių vis dažniau pirkėjai prekių grąžinti nesiryžta, nes tai reikalauja papildomo laiko, pastangų ir išlaidų. Taigi vienais pagrindinių lūkesčių tampa nemokamas ir patogus prekių grąžinimas bei galimybė valdyti pristatymo laiką. Tokiu atveju siuntų atsiėmimo-išsiuntimo punktai tampa patogiu būdu, nes suteikia galimybę pasirinkti patogią vietą, o prekės atsiėmimo laikas nėra ribojamas.

Anksčiau atliktas DPD tyrimas tai patvirtina – kone visiems pirkėjams (98 proc.) bent iš dalies svarbu, kokius prekių pristatymo būdus jie gali pasirinkti. Perkantiems elektroninėse parduotuvėse už šį kriterijų svarbiau tik prekių pristatymas laiku.

Etnografinio tyrimo metu atlikta 40 giluminių interviu su Europos šalių gyventojais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

28,6 proc. Lietuvos interneto naudotojų perka internetu arba internetinėse parduotuvėse

Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š.m. gegužės 10–22 dienomis, apklausta 1 002 15–74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų. skaityti »

Auga interneto sparta ir naudotojų skaičius

Per artimiausius penkerius metus analitikai prognozuoja itin spartų interneto naudotojų skaičiaus ir interneto spartos augimą. Internetu bus perduodamas didžiulis skaitmeninės informacijos kiekis. skaityti »

Pradedama diegti daugiau nei dešimtmetį rengta e. sveikatos sistema

Lietuvos gydymo įstaigose iki metų pabaigos ketinama įdiegti daugiau nei dešimtmetį rengtą e. sveikatos sistemą. Nuo šiol bus galima nuotoliniu būdu patikrinti paciento ligos istoriją, išrašyti elektroninius receptus ir gydymo įstaigoms keistis informacija. skaityti »

Valstybės e. paslaugų šuolis į naują kokybinį lygmenį

Galimybė vienoje vietoje patogiai ir greitai rasti bei pradėti naudotis viešojo sektoriaus teikiamomis e. paslaugomis, daryti tai išmaniaisiais mobiliais įrenginiais bet kur ir bet kada – visas šias galimybes pasiūlys atnaujinamas centralizuotas Lietuvos administracinių ir viešųjų e. paslaugų portalas www.epaslaugos.lt. skaityti »

Filosofijos studentų sukurta platforma kviečia dialogui

Šio mėnesio pradžioje internetinės žiniasklaidos lauką papildė dar vienas „žaidėjas“ – platforma „Doxa“. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ technologijos pasiekia 10 gigabitų interneto prieigą

„Cisco Systems Inc.“ pristatė pirmąją konvergentinę kabelinės prieigos platformą „cBR-8“, kuri leidžia pasiekti 10 gigabitų interneto spartą. skaityti »

Artėja e. sprendimų konkurso „Naujasis knygnešys 2015” paraiškų registravimo terminas

Elektroninio turinio sprendimų kūrėjai vis dar gali registruoti savo produktus geriausio lietuviško e. turinio konkursui „Naujasis knygnešys 2015“, tačiau šis terminas jau eina į pabaigą. skaityti »

Per pusmetį Aplinkos ministerijos e. paslaugomis domėtasi per 1 mln. kartų

Aplinkos ministerijos elektroniniu būdu teikiamos paslaugos yra populiarios ir patrauklios naudotojams. Per antrąjį 2014 m. pusmetį skirtingomis ministerijos e. paslaugomis portale „Epaslaugos.am.lt“ domėtasi per 1 mln. kartų. skaityti »

Lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus

Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Nors prognozės apie „Facebook“ populiarumo kritimą pasaulyje sklando jau kuris laikas, panašu, kad jaunimas Lietuvoje iš tikrųjų atranda naujas virtualaus bendravimo platformas. skaityti »

„Maps.lt“ kviečia sėsti ant dviračių

Atšilus orams, „Maps.lt“ svetainės komanda kviečia atgaivinti sveiko laisvalaikio leidimo įpročius ir sėsti ant dviračių. O kad važiuoti būtų saugiau ir patogiau, dviratininkams siūloma nauja – dviračių maršrutų paieškos paslauga. skaityti »

„Cisco“ ir DHL tiki daiktų interneto efektyvumu

„Cisco“ ir DHL įgyvendina daiktų interneto projektą, kuris padės greičiau priimti sprendimus sandėliuose, realiuoju laiku analizuojant duomenis, gaunamus iš įvairių vietovių per „Wi-Fi“ įrenginius. skaityti »