Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Publikuota: 2015 m. gruodžio 4 d. penktadienis

Augant apsipirkimo internetu populiarumui, vis didesnę svarbą įgauna ir apsipirkimo patirtis bei pojūčiai. Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. Tokias tendencijas atskleidžia DPD grupės atliktas 18–25 m. europiečių etnografinis tyrimas.

Tyrimo duomenimis, 18–25 m. jaunimas internete ieško geriausių pasiūlymų ir kainos, o apsipirkti elektroninėse parduotuvėse juos skatina asortimento gausa. Visgi spartėjant gyvenimo tempui atsiranda ir daugiau nusivylimą keliančių veiksnių: ribotos galimybės individualizuoti paieškos procesą pagal asmeninius poreikius, reikalavimas perkant prisijungti, registruotis elektroninėse parduotuvėse, ribotas pristatymo ir apmokėjimo būdų pasirinkimas, siuntinio sekimas.

Pastebėta, kad didžiausias nusivylimas yra susijęs su nepristatytomis siuntomis ir pastangomis, kurių prireikia norint jas surasti ar grąžinti. Dėl to daugumoje šalių vis dažniau pirkėjai prekių grąžinti nesiryžta, nes tai reikalauja papildomo laiko, pastangų ir išlaidų. Taigi vienais pagrindinių lūkesčių tampa nemokamas ir patogus prekių grąžinimas bei galimybė valdyti pristatymo laiką. Tokiu atveju siuntų atsiėmimo-išsiuntimo punktai tampa patogiu būdu, nes suteikia galimybę pasirinkti patogią vietą, o prekės atsiėmimo laikas nėra ribojamas.

Anksčiau atliktas DPD tyrimas tai patvirtina – kone visiems pirkėjams (98 proc.) bent iš dalies svarbu, kokius prekių pristatymo būdus jie gali pasirinkti. Perkantiems elektroninėse parduotuvėse už šį kriterijų svarbiau tik prekių pristatymas laiku.

Etnografinio tyrimo metu atlikta 40 giluminių interviu su Europos šalių gyventojais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

28,6 proc. Lietuvos interneto naudotojų perka internetu arba internetinėse parduotuvėse

Tai paaiškėjo tyrimų bendrovei RAIT atlikus Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausa atlikta š.m. gegužės 10–22 dienomis, apklausta 1 002 15–74 m. nuolatinių Lietuvos gyventojų. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »