Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Publikuota: 2013 m. rugsėjo 27 d. penktadienis

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą, Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra.

„Įgyvendindami šią kampaniją mes žengiame spartų žingsnį į priekį ir su tikslinėmis auditorijomis kalbame jiems priimtinu keliu – per socialinius tinklus. Kviesdami žmones prisijungti prie kampanijos ir kurti turinį apie Lietuvą bei dalintis šiuo turiniu su draugais, mes siekiame surinkti 1 000 000 įsitraukusių vartotojų socialiniuose tinkluose, o kampanijos pabaigoje pastatyti naują turistų traukos objektą Lietuvoje – didžiausią pasaulyje „LIKE“ skulptūrą. Tikimės, kad „Like‘able Lithuania“ idėja leis parodyti Lietuvą nauju dar viešoje erdvėje nenaudotu rakursu“, – teigia Valstybinio turizmo departamento prie ūkio ministerijos vadovė dr. Raimonda Balnienė.

„Like‘able Lithuania“ – tai platforma, skirta pristatyti unikalias galimybes Lietuvoje atrasti mėgstamus dalykus ir apjungianti komunikaciją 5 socialiniuose tinkluose – Facebook, Google+, Vkontakte, Twitter ir Youtube.  Kasdieną čia bus galima susipažinti su įdomiomis vietomis, faktais, anonsais, netikėtais atradimais – tuo, ką gali mėgti Lietuvoje. Be to, kiekvienas, prisijungęs prie kampanijos, taps didžiausios pasaulyje skulptūros „LIKE“, iškilsiančios viename iš Lietuvos miestų, dalininku.

Pirmąjį kampanijos etapą – miesto, kuriame stovės didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra, atranką – simboliškai pradėjo Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas, Druskininkų miesto atstovė ir LR Seimo narė Kristina Miškinienė, Palangos miesto tarybos narys Nerijus Stasiulis bei Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas atiduodami balsus už savo miestus. „Keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Druskininkai, Palanga ir Kaunas – pasirinkti neatsitiktinai. Būtent šie miestai sulaukia daugiausia vietos ir užsienio turistų per metus, todėl ir buvo pakviesti varžytis dėl „LIKE“ skulptūros“,- teigia R. Balnienė.

Specialioje aplikacijoje „Miestų varžytuvės“ kiekvienas gali palaikyti savo miestą – kelti nuotraukas ir jomis dalintis, palikti atsiliepimą apie miestą, kviesti draugus taip pat balsuoti už vieną iš miestų. Kiekvienas vartotojo atliktas veiksmas (nuotraukos įkėlimas, atsiliepimas ar kt.) skirs miestui vieną tašką, o gruodžio viduryje, pasibaigus varžytuvėms, daugiausia taškų surinkęs miestas bus paskelbtas „Miesto varžytuvių“ nugalėtoju ir labiausiai likeable Lietuvos miestu, kuriame 2014 m. vasarą iškils didžiausia „LIKE“ skulptūra.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja Kalėdų tendencija: lietuviai artimuosius sveikina internetu

Lietuvių įpročiai pasikeitė – anksčiau per šv. Kalėdas pažįstamus sveikinę SMS žinutėmis, dabar vis daugiau žmonių tai daro mobiliuoju internetu. skaityti »

Internete pasirodė dešimt animuotų lietuvių liaudies dainelių vaikams

Dešimt bene gražiausių lietuvių liaudies dainų tampa visiems pasiekiamos internetu – mažyliai kartu su suaugusiaisiais galės mėgautis lietuvių dailininkų ir animatorių sukurtais filmukais, įgarsintais grupės „Skylė“ narių. skaityti »

2020 m.: prie interneto prijungtų prietaisų 6 kartus daugiau nei planetos gyventojų

Kompiuterių, telefonų ir kitų įrenginių, prijungtų prie interneto, 2020 metais bus šešis kartus daugiau nei Žemėje gyvenančių žmonių. Tokius duomenis prognozuoja Jungtinių Tautų (JT) organizacija. skaityti »

Per internetą apsiperka daugiau nei pusė ES gyventojų

„Eurostat“ tyrimų duomenimis, 2007 m. per internetą apsipirkdavo tik 30 proc. Europos Sąjungos gyventojų, o 2015 m. – 53 proc. skaityti »

„Facebook“ išanalizavo internetinių parduotuvių pirkėjų elgesio tendencijas

Konferencijoje „Content Marketing Summit“ socialinio tinklo „Facebook“ atstovai pristatė savo pastebėjimus apie internetinių parduotuvių pirkėjų elgesį ir jo pasikeitimus. skaityti »

Užsienio reikalų ministerijos naujienos nuo šiol – ir lenkų kalba

Užsienio reikalų ministerijos naujienas nuo gruodžio 9 dienos galima skaityti ir lenkiškai – atidaryta nauja kalbinė ministerijos interneto svetainės versija, kurioje Lietuvos užsienio politikos aktualijos skelbiamos lenkų kalba. skaityti »

Informacinės visuomenės plėtros komitetas pritarė e. rezidento projektui

Seimo Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) posėdyje buvo pritarta Interesų Lietuvos Respublikoje turinčių užsieniečių registro įstatymo projektui. skaityti »

„Bing“ paskelbė, kas šiemet buvo ieškomiausi internete

Tradicinė „Bing“ metinė paieškos tendencijų ataskaita atskleidžia, jog 2015 m. buvo kupini įtaką dariusių žmonių, įvykių ir momentų. Nuo įkvėpimo ir vilties, iki bendros tragedijos ir skausmo momentų. skaityti »

Paskelbta nauja Europos atvirų duomenų portalo versija

Šių metų lapkričio viduryje Liuksemburge įvyko Europos duomenų forumas, kuriame politikai, ekspertai, mokslininkų bendruomenės atstovai aptarė iškilusius iššūkius didelės apimties duomenų ir besiformuojančios duomenų ekonomikos srityje. skaityti »

Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. skaityti »