Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Publikuota: 2013 m. rugsėjo 27 d. penktadienis

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą, Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra.

„Įgyvendindami šią kampaniją mes žengiame spartų žingsnį į priekį ir su tikslinėmis auditorijomis kalbame jiems priimtinu keliu – per socialinius tinklus. Kviesdami žmones prisijungti prie kampanijos ir kurti turinį apie Lietuvą bei dalintis šiuo turiniu su draugais, mes siekiame surinkti 1 000 000 įsitraukusių vartotojų socialiniuose tinkluose, o kampanijos pabaigoje pastatyti naują turistų traukos objektą Lietuvoje – didžiausią pasaulyje „LIKE“ skulptūrą. Tikimės, kad „Like‘able Lithuania“ idėja leis parodyti Lietuvą nauju dar viešoje erdvėje nenaudotu rakursu“, – teigia Valstybinio turizmo departamento prie ūkio ministerijos vadovė dr. Raimonda Balnienė.

„Like‘able Lithuania“ – tai platforma, skirta pristatyti unikalias galimybes Lietuvoje atrasti mėgstamus dalykus ir apjungianti komunikaciją 5 socialiniuose tinkluose – Facebook, Google+, Vkontakte, Twitter ir Youtube.  Kasdieną čia bus galima susipažinti su įdomiomis vietomis, faktais, anonsais, netikėtais atradimais – tuo, ką gali mėgti Lietuvoje. Be to, kiekvienas, prisijungęs prie kampanijos, taps didžiausios pasaulyje skulptūros „LIKE“, iškilsiančios viename iš Lietuvos miestų, dalininku.

Pirmąjį kampanijos etapą – miesto, kuriame stovės didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra, atranką – simboliškai pradėjo Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas, Druskininkų miesto atstovė ir LR Seimo narė Kristina Miškinienė, Palangos miesto tarybos narys Nerijus Stasiulis bei Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas atiduodami balsus už savo miestus. „Keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Druskininkai, Palanga ir Kaunas – pasirinkti neatsitiktinai. Būtent šie miestai sulaukia daugiausia vietos ir užsienio turistų per metus, todėl ir buvo pakviesti varžytis dėl „LIKE“ skulptūros“,- teigia R. Balnienė.

Specialioje aplikacijoje „Miestų varžytuvės“ kiekvienas gali palaikyti savo miestą – kelti nuotraukas ir jomis dalintis, palikti atsiliepimą apie miestą, kviesti draugus taip pat balsuoti už vieną iš miestų. Kiekvienas vartotojo atliktas veiksmas (nuotraukos įkėlimas, atsiliepimas ar kt.) skirs miestui vieną tašką, o gruodžio viduryje, pasibaigus varžytuvėms, daugiausia taškų surinkęs miestas bus paskelbtas „Miesto varžytuvių“ nugalėtoju ir labiausiai likeable Lietuvos miestu, kuriame 2014 m. vasarą iškils didžiausia „LIKE“ skulptūra.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Vartotojai savo teises gins vienoje elektroninėje sistemoje

Netrukus piliečiai įvairaus pobūdžio ginčus vartotojų srityje spręs kur kas paprasčiau – elektroninėje erdvėje, prisijungę prie Vartotojų teisių informacinės sistemos www.vtis.lt. Vyriausybės nutarimu patvirtintas šios sistemos (VTIS) tvarkos aprašas. skaityti »

Vasarą – naudingos pamokos tėvams internete

Projekto kūrėjai ketina pasiūlyti tėvams vaizdo pamokų ciklą vaikų auklėjimo temomis. Kaip sako „Skynet“ produkto vadovas Povilas Keburis, tai gera proga pratinti naudotojus prie kokybiško interneto turinio. skaityti »

Tarp Baltijos šalių vaikų populiariausi socialiniai tinklai ir žaidimai

Remiantis naujausios „Kaspersky Lab“ ataskaitos rezultatais, viso pasaulio vaikai daugiausia savo laiko praleidžia internete, naudodamiesi komunikacijos priemonėmis, pavyzdžiui, socialiniais tinklais, elektroniniu paštu, pokalbių portalais ir t. t. Tai sudaro 67 proc. internetinės veiklos. skaityti »

„Microsoft“ ir „Facebook“ ties transatlantinį interneto kabelį

„Microsoft“ ir „Facebook“ kartu nuties transatlantinį interneto kabelį, kuris sujungs rytinę JAV pakrantę su Pietų Europa. skaityti »

Kokios 4 internetinių parduotuvių klaidos atbaido pirkėjus?

Susikurti interneto svetainę, dėl aiškių instrukcijų ir nesudėtingų įrankių, tapo ne tik žymiai paprasčiau, bet ir pigiau. Ekspertų teigimu, prieš 10–15 m. lietuviško domeno registracija, kainavusi 60 eurų, atpigo daugiau nei 8 kartus ir dabar kainuoja vos 7 eurus. skaityti »

Kaip vaiką tinkamai supažindinti su mokėjimo kortele?

Nuo kokio amžiaus mokėjimo kortele gali pradėti naudotis vaikai? Patarimais, kada reikėtų savo atžalą supažindinti su mokėjimo kortelėmis ir kaip tinkamai tai padaryti, dalijasi SEB banko šeimos finansų ekspertė Julita Varanauskienė. skaityti »

Bus rengiamas žinių apie Lietuvą puslapis anglų kalba

Užsienio reikalų ministerijoje susitikę kultūros, ūkio ir užsienio reikalų ministrai sutarė kurti Lietuvos aktualijas ir šalį pristatantį portalą anglų kalba. skaityti »

Europoje patvirtinti nauji interneto greičio normatyvai

Nuo 2016 m. gegužės mėnesio Europos Sąjungoje įsigaliojo nauji interneto paslaugų teikimo normatyvai. Kai kas mano, kad pagal juos internetas bus suskirstytas į „internetą elitui“ ir „internetą liaudžiai“. skaityti »

Vaikai vis daugiau laiko praleidžia internete

Dabar vaikai didesnę savo gyvenimo dalį praleidžia prisijungę prie interneto, nei neprisijungę, rodo „Kaspersky Lab“ ir „iconKids & Youth“ atliktas tyrimas. skaityti »

Skaidri ir aiški informacija internete didins pasitikėjimą valstybės institucijomis

Susisiekimo ministerija siūlo suvienodinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetaines, kuriose būtų pateikiama aktuali, patikima ir nuolat atnaujinama informacija, lengvai prieinama kiekvienam interneto naudotojui. skaityti »