„Twitter“ reklama bus ne tokia įkyri

Publikuota: 2011 m. liepos 13 d. trečiadienis

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ nusprendė peržiūrėti reklamos koncepciją. Remiantis naujausia informacija, „Twitter“ atsisakė savo pirminės idėjos rodyti reklamas naujienų bloko viršuje, kad ji būtų matoma nuolat. Administracijos manymu, tokia taktika erzina naudotojus. Netrukus reklamą bus galima „patraukti“ žemyn kaip ir bet kuriuos kitus pranešimus.

Reklaminių pranešimų turinys priklausys nuo to, kokius tinklaraščius užsisakęs naudotojas. Taigi, reklaminę vienos ar kitos kompanijos informaciją jis išvys tik tada, jei skaito jos tinklaraštį. Tokia koncepcija pavadinta „Promoted Tweets To Followers“, o pradėta įgyvendinti ji turėtų būti 2011 metų vasarą.

Pirmąją savo reklaminės platformos dalį „Twitter“ pristatė 2010 metų balandį. Tuomet paieškos rezultatuose buvo galima aptikti ir reklaminių pranešimų. Reklamos užsakovų sąraše buvo „Starbucks“ tinklas, parduotuvė „Best Buy“, energinių gėrimų gamintoja „Red Bull” ir kt.

Šaltinis: allthingsd.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »