„Adidas“ pristatė prie „Twitter“ derančius sportinius batelius

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 14 d. antradienis

 

Vokietijos sportinės aprangos ir inventoriaus gamintoja „Adidas“ nusprendė, kad XXI amžiuje privalu sekti tuo, ką diktuoja laikas, ir neapsiriboti tradicine produkcija, o kurti šiuolaikiškus produktus, papildytus elektroniniais komponentais. O geriausias stimulas imtis tokių sprendimų – be abejo, vis dar sklandanti pasaulyje olimpinė dvasia.

Vienu iš tokių produktų pavyzdžių tapo sportiniai bateliai „adiPower Barricade“, kurie po visų transformacijų pervadinti „Social Media Shoe“. Sportbačiai turi mažytį „Arduino“ kontrolės įrenginį bei išorinį LCD ekraną, į kurį siunčiami pranešimai iš tinklaraščių tinklo „Twitter“. Tam gamintojai panaudojo „Twitter API“ instrumentą. Be skystųjų kristalų ekrano, sportiniai bateliai „Social Media Shoe“ išsiskiria galinėse juostelėse įmontuotas diodines lempeles, kurios valdomos nuotoliniu pultu.

Šiuo metu naujasis produktas pristatomas tik „Adidas“ kompanijoje, ir bateliai susieti su kompanijos „Twitter“ paskyra. Tačiau įmonė neketina pamiršti šio projekto – 2016 metais „Adidas“ planuoja imtis tokių batelių masinės gamybos.

Žiūrėti vaizdo klipą >>>

 

 

Šaltinis: 3dnews.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »