Modeliai garsina save socialiniuose tinkluose

Publikuota: 2012 m. sausio 8 d. sekmadienis

Koks greičiausias būdas jaunai, modelio karjerą pradėjusiai merginai išgarsėti? Atsakymas paprastas: susikurti stulbinančią anketą ir nuolat ją pildyti.

Mados industrijos atstovai pastebi, jog šiandieniai modeliai nenusiteikę tyliai sėdėti ir laukti, kol juos pastebės didžiosios kompanijos ir pakvies ant tviskančių podiumų. Tik pradėjusios karjerą merginos suskumba kurti anketas socialiniame tinkle „Facebook“ ir „Twitter“. Jos deda nuotraukas iš naujausių sesijų, pasakoja kokių firmų drabužius vilki ir ką valgo pietums. Merginos nesibodi atskleisti ir madų pasaulio užkulisių: kovos dėl geresnės vietos po saule.

Tačiau socialiniais tinklais naudojasi ne tik „žali“ modeliai.

„Bendravimas socialiniuose tinkluose modelį paverčia gyvu žmogumi. Mes ne tik vaikštome podiumu ir žėrime ant žurnalų viršelių, mes esame žmonės ir turime, ką pasakyti,“ – tvirtino modelis Mikhaila Rocha, geriau žinoma kaip Coco Rocha.

Reklamos ekspertai pastebi, jog toks modelių elgesys yra priimtinas ir labai sveikintinas, mat merginos garsina ir kompanijas, kurioms atstovauja. Pati Coco Rocha, ne kartą puošusi „Vogue“ viršelį, taip pat garsina tokias firmas, kaip „Chanel“, „Dolce & Gabbana“, „Dior“, ir kt.

Šaltinis: penki.lt, telegraph.co.uk
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »