„Apple“ – brangiausias prekės ženklas pasaulyje

Publikuota: 2013 m. gegužės 22 d. trečiadienis

Kompanijos „Apple“ prekės ženklas trečią kartą iš eilės atsidūrė vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašo „BrandZ“ viršūnėje. Kompanija 2011-aisiais iš pirmosios sąrašo vietos išstūmė „Google“ ir nuo to laiko niekam nebeužleidžia šios pozicijos.

Suskaičiuota, kad „Apple“ prekinis ženklas yra vertas 185 mlrd. JAV dolerių. Tai kur kas didesnė vertė nei kitų garsių pasaulinių kompanijų prekės ženklų, pavyzdžiui, „Google“ (113,7 mlrd. JAV dol.), IBM (112,5 mlrd.), „McDonald‘s“ (90,3 mlrd.) ar „Coca-Cola“ (78,4 mlrd.), vertė.

„BrandZ“ vadovas Peteris Walshe‘as teigia, kad prekės ženklo svarba yra didesnė nei finansų. „Pasižiūrėję į populiariausius ir įtakingiausius prekės ženklus matome, jog jie yra stabilūs, tvarūs ir nėra linkę aktyviai kaitalioti savo vertės. To negalime pasakyti apie finansus“, – sako vadovas.

Nors „Apple“ ir toliau dominuoja sąraše, tačiau, anot P. Walsh‘o, kompanijos augimo tempas smuko 95 proc. To priežastis – akcijų kainų nuosmukis ir suprastėjęs vartotojų požiūris į kompaniją.

Šaltinis: itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »