„BMW 2 Series Active Tourer“ turės versijas su keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“

Publikuota: 2015 m. sausio 21 d. trečiadienis

Pernai pristatytas pirmasis BMW „premium“ klasės kompaktinis vienatūris – antros serijos „Active Tourer“ – galės būti varomas ne tik priekiniais, bet ir visais keturiais ratais. Vokietijos koncernas išleido dvi naujas „Active Tourer“ versijas su išmaniąja keturių varančiųjų ratų „xDrive“ technologija – „BMW 225i Active Tourer xDrive“ ir „BMW 220d Active Tourer xDrive“.

„Tai antra didelė „BMW 2 Series“ naujiena per trumpą laiką – praėjusių metų pabaigoje salonuose pasirodęs „Active Tourer“ tapo pirmuoju koncerno modeliu su priekiniais varančiaisiais ratais. Dabar lauksime dviejų naujų versijų su visais keturiais varomais ratais, kurie dėl „xDrive“ technologijos pasižymės dar geresniu sukibimu, stabilumu ir dinamiškumu posūkiuose. Tai reikš didesnį saugumą ir vairavimo malonumą“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.

Galingi, bet taupūs

„BMW 225i Active Tourer xDrive“ automobilyje sukasi benzininis 2 litrų darbinio tūrio  variklis, kuris išvysto 170 kW / 231 arklio galią. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,3 sek., maksimalus greitis – 237 km/val. Galingas motoras su „BMW TwinPower Turbo“ technologija ir tiksliu tiesioginiu benzino įpurškimu, yra efektyvus ir taupus – vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 6,7–6,5 l/100 km, o CO2 emisijos – 155-151 g/km.

Dyzelinis 140 kW / 190 AG „BMW 220d Active Tourer xDrive“ iki 100 km/h įsibėgėja per  7,3 sek. bei pasiekia maksimalų 223 km/h greitį. Vidutinės dyzelino sąnaudos sudaro 4,9–4,7 l/100 km. Abiejuose modeliuose BMW „xDrive“ sistema yra sukomplektuota su 8 pavarų transmisija „Steptronic“.

Pritaikyta modelio ypatumams

Keturių ratų pavara BMW „xDrive“, pirmą kartą panaudota BMW visureigiuose X3 ir X5 2004-aisiais, dabar naudojama daugelyje gamintojo modelių ir serijų. Tačiau antros serijos „Active Tourer“ modeliui koncernui teko „xDrive“ sistemą pritaikyti prie jo ypatumų – priekinių varomų ratų su skersai sumontuotu varikliu.

BMW inžinieriai, kurdami visais ratais varomus modelius, nesikoncentravo vien tik į traukos ir automobilio stabilumo tobulinimą – jie taip pat siekė mažinti degalų sąnaudas ir emisijos lygius. Tai jiems pavyko mažinant sistemų nuostolius ir svorį. „BMW 2 Series Active Tourer“ modelyje įdiegta „xDrive“ technologija sukurta iš kompaktiškų, lengvų komponentų, todėl užima mažai vietos ir sveria tik apie 61 kg.

Automobilio degalų sąnaudas padeda mažinti ir efektyvus vožtuvas. Kai visų ratų pavara nereikalinga – važiuojant kasdieniu įprastu režimu – siurblys išjungiamas ir slėgis iš sistemos išleidžiamas. Automobilis tuo metu būna varomas tik priekiniais ratais. Efektyvus vožtuvas sumažina tepalo lygį sankaboje ir žymiai sumažina trinties (tepalo taškymo) nuostolius. Vožtuvo veikimo vairuotojas nepajunta, automobilio trauka nepakinta.

Reaguoja akimirksniu

Visų ratų pavarą kontroliuoja dinaminio stabilumo kontrolės (DSC) blokas. Jis veikia greitai ir preciziškai, analizuodamas daugybę informacijos: automobilio greitį, skersinį ir išilginį pagreičius, vairo pasukimo kampą, ratų greitį, išilginį posvyrį, akseleratoriaus padėtį. Visų ratų pavaros sistemos pokyčiai, prisitaikydami prie nuolat besikeičiančių kelio ir vairavimo sąlygų, trunka – kaip ir įprasta BMW „xDrive“ – sekundės dalį. Tai garantuoja saugų valdymą net ir sudėtingomis sąlygomis.

Dėl DSC veikimo bet koks ratų praslydimas iškart yra užfiksuojamas. Jei, pavyzdžiui, posūkyje ima slysti priekiniai ratai, galiniams ratams trauka padidinama ir automobilis įvažiuoja į posūkį tiksliau. Slystant galiniams ratams, „xDrive“ jėgos perviršis iš galinės ašies perduodamas priekinei. Taigi keturių ratų pavara maksimaliai išnaudojama slydimui dar net neprasidėjus. Situacijose, kuriose visų ratų pavara yra nenaudinga – pvz. staigiai stabdant, sistema daugiadiskę sankabą visiškai išjungia per kelias milisekundes.

O. Martyniuk teigimu, naujieji BMW modeliai turėtų patikti tiems, kuriems svarbu saugumas, funkcionalumas ir patogumas bei sportiškas ir novatoriškas automobilio dizainas. „BMW 2 Series Active Tourer“ modeliai pasižymi erdviu salonu, vairuotojas ir keleiviai sėdi aukštesnėje pozicijoje. Erdvi ir bagažinė – 468 litrų talpos, o prireikus susikrauti daugiau daiktų ir inventoriaus, nulenkus galines sėdynes, talpa padidėja iki 1510 litrų. Visiškai nulenkti galima ir priekinę keleivio sėdynę.

„Krasta Auto“ praneša, kad jau priima iketuriais ratais varomų „BMW 225i Active Tourer xDrive“ ir „BMW 220d Active Tourer xDrive“ užsakymus. Modelių kainos siekia atitinkamai 38 tūkst. Eur (131,2 tūkst. litų) ir 37,2 tūkst. Eur (128,3 tūkst. litų).

UAB „Krasta Auto“ yra oficiali BMW ir „Mini“ atstovė Lietuvoje. Įmonė užsiima naujų ir naudotų BMW ir „Mini“ automobilių, motociklų prekyba bei teikia visas techninio aptarnavimo paslaugas ir turi oficialias atstovybes bei techninio aptarnavimo servisų tinklą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. „Krasta Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus grupė“.

„BMW 2 Series Active Tourer“ pristatomąjį vaizdo klipą galite pamatyti čia.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »