Lietuvių idėja gali pakeisti elektroninės prekybos ateitį

Publikuota: 2013 m. birželio 17 d. pirmadienis

Septynių jaunų Lietuvos verslininkų komanda sukūrė naują elektroninės prekybos būdą, kuris leidžia prekes internetu parduoti be tarpininkų – iš tiekėjo tiesiai pirkėjui. Lietuvių startuolis (startup) pirmasis Europoje išplėtojo tokį technologinį sprendimą ir jau sulaukė beveik 1 mln. litų investicijos plėtrai Baltijos šalyse. Pasak komandos, „Inside Warehouse“ pavadinta prekybos sistema jau yra išbandyta versle – pardavimus išaugino po 200 proc. per metus.

„Sistemą sukūrėme dar 2011 metais, tačiau pirmiausia nusprendėme ją išbandyti. Tai padarėme prekių augintiniams kategorijoje. Pardavimai pradėjo augti po 200 proc. kasmet, o šiuo metu daugiau negu 80 proc. prekių augintiniams tiekėjų naudoja „Inside Warehouse“ platformą, pateikdami prekybai asortimentą iš savo sandėlių. Matydami tokius rezultatus, pradėjome planuoti plėtrą“, - teigė platformą plėtojančios komandos vadovas Tadas Deksnys.

Prekė ateina pas pirkėją

„Inside Warehouse“ yra technologinė platforma, kuri turinio publikuotojo tinklapyje, pavyzdžiui, naujienų portale, bendruomenės forume ar socialiniame tinkle, suveda prekių tiekėją su pirkėju. Tai tarsi elektroninė lentyna, kuri automatiškai parenka ir eksponuoja prekes iš sandėlių būtent tuose tinklapiuose, kuriuose pirkėjai ieško informacijos. Tokiu būdu, ne pirkėjas turi eiti ieškoti prekės, o pati prekė atsiranda ten, kur yra pirkėjas.

„Kai pradėsime bendradarbiauti su interneto portalais, forumais, socialiniais tinklais, sukursime galimybę žmogui, skaitančiam, sakykime, apie kūdikių mitybą, čia pat vieno mygtuko paspaudimu įsigyti mišinuką naujagimiui. Produkto nereikės ieškoti internete, o radus – pirkti elektroninėje parduotuvėje. Viską bus galima atlikti tame pačiame puslapyje, kuriame žmogus rado informaciją“, – sakė Justinas Taruška, atsakingas už naujos platformos verslo plėtrą. Pasak jo, sistema automatizuoja daugumą procesų, kuriais iki šiol reikėdavo fiziškai pasirūpinti tiek prekių tiekėjams, tiek turinio publikuotojams, norintiems pradėti elektroninę prekybą savo tinklapyje – asortimento formavimu, prekių logistika, mokėjimų surinkimu, pirkėjų aptarnavimu ir t.t.

Po sėkmės Lietuvoje plėtra į užsienį

Šiuo metu per „Inside Warehouse“ elektroninės prekybos platformą tiekėjai jau pardavė daugiau nei 120 tūkst. prekių. Ja naudojasi tarptautiniai prekių ženklai, tarp jų „Libero“, „Huggies“, „Disney“, „Hipp“, „Royal Canin“, „Hill‘s“ ir kt. Planuojama, kad iki metų pabaigos pardavimai per „Inside Warehouse“ sistemą pasieks 5 mln. litų.

2013 m. balandį startuolio komanda pritraukė beveik 1 mln. litų pirmojo etapo investiciją iš investicijų bendrovės „BIP Group“. Lėšos skirtos plėtrai į Baltijos šalių rinkas bei į kitas prekių kategorijas – kūdikių ir vaikų, grožio ir sveikatos, drabužių ir aksesuarų, prekių namams.

„Orientuojamės į tas prekių kategorijas, kuriose ne mažiau 80 proc. pirkėjų sudaro moterys. Jos yra atidesnės ir reiklesnės pirkėjos, ieško daugiau ir detalesnės informacijos apie prekes, diskutuoja apie jas. Todėl natūralu, kad mūsų sistema apsipirkimą internete labiausiai palengvina būtent moterims“, - tvirtina T. Deksnys.             

Laimi visi elektroninės prekybos proceso dalyviai

„Inside Warehouse” kūrėjai tiki, kad ši sistema gali padaryti didelę įtaką elektroninės prekybos ateičiai – stipriai išauginti prekybos internete apimtis, palengvinti prekių pardavimą ir pirkimą, padėti tinklapiams greičiau ir daugiau uždirbti iš publikuojamo turinio.  Taip sukuriama vertė visiems prekybos internete proceso dalyviams – prekių tiekėjams, turinio publikuotojams ir pirkėjams.

Toks prekybos metodas šiuo metu yra vienintelis Europoje, be to jau davė apčiuopiamų verslo rezultatų. Lietuvių startuolių bendrovė šiuo metu aktyviai ieško talentų ir ketina pademonstruoti sėkmingus veiklos rezultatus užsienio rinkose.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kas ketvirtas lietuvis 2016-aisiais skolinosi pinigų

Gyventojų įpročiai kinta, o vartojimo kreditai jau nebėra tabu. Tyrimas atskleidė, kad net 24 proc. lietuvių praėjusiais metais skolinosi pinigus įvairioms reikmėms patenkinti. skaityti »

Pasaulio turtingieji dar praturtėjo

„Bloomberg Billionaires Index“ duomenimis, pasaulio turtingųjų turtas išaugo 5,7 proc. skaityti »

Aptartos ekonomikos augimą ir finansų stabilumą užtikrinančios priemonės

Finansų ministras Vilius Šapoka su Europos Audito Rūmų nariu Rimantu Šadžiumi aptarė Rūmų finansinių ir veiklos auditų ataskaitas Lietuvai aktualiais klausimais. skaityti »

Dalį pajamų sutaupyti pavyksta kas antram namų ūkiui

Apie pusė namų ūkių sutaupo dalį pajamų. Dažniausiai per mėnesį buvo atidedama nuo 31 iki 150 Eur – tokią sumą įvardijo apie pusė namų ūkių, kuriems 2016 m. pirmąjį pusmetį pavyko bent šiek tiek sutaupyti. skaityti »

Memelio ir Rusnės pinigams – 100 metų

Lygiai prieš 100 metų, 1917-aisiais, net trys Klaipėdos krašto miestai pradėjo leisti savo pinigus. Pirmieji pasistengė didžiausios Lietuvos teritorijoje esančios Rusnės salos gyventojai. skaityti »

Pramonininkai finansų ministrui pateikė pasiūlymus, kaip didinti šalies konkurencingumą

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentas Robertas Dargis, viceprezidentas Stasys Kropas ir vykdomoji direktorė Giedrė Švedienė su finansų ministru Viliumi Šapoka aptarė būdus didinti šalies ūkio konkurencingumą. skaityti »

Šūsnis popierinių liudijimų keis elektroniniai

Nuo sausio 2 d. vilniečiai daug paprasčiau ir greičiau tvarkys įvairius su dokumentais susijusius reikalus – nebereikės kaskart pateikinėti popierinio gimimo, santuokos, ištuokos, mirties ir kitų liudijimų. skaityti »

Apdovanoti geriausi 2016 metų Lietuvos robotų kūrėjai

Gruodžio 30 d. M. Mažvydo bibliotekoje buvo apdovanoti verslo ir mokslo atstovai už pasiekimus robotikos srityje pagal Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) kartu su Ūkio ministerija ir DELFI gruodžio mėn. vykdytą projektą „Aš, Robotas“. skaityti »

Plečiamas verslo finansavimo priemonių spektras

Nuo 2017 m. Ūkio ministerijai atsiras galimybė įgyvendinti naujas eksporto kredito ir faktoringo garantijų priemones. skaityti »

Populiarėja darbas komandiruočių principu

Statistika rodo, kad Lietuvos darbdaviai aktyviai samdo darbuotojus vietos įmonėse ir siunčia juos į komandiruotes užsienyje arba pas darbdavį kitoje šalyje. skaityti »