Lojalumo programa – kliento ištikimybei stiprinti

Publikuota: 2016 m. kovo 16 d. trečiadienis

Vis daugiau prekybininkų siekia klientų pasitikėjimo diegdami lojalumo programas. Tinklaraštis „Selfstart“ paskelbė įvairių tyrimų duomenų, skirtų lojalumo programoms.

Štai keletas iš jų.

  • 2015 metais Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) veikė 3,3 mlrd. lojalumo programų. Tai maždaug 29 programos vienai šeimai.
  • Naujo kliento pritraukimas kainuoja 6–7 kartus brangiau, nei esamų klientų išsaugojimas.
  • Lojalumo programose dalyvauja 71 proc. pirkėjų, kurių pajamos per metus siekia 100 000 JAV dol. ir daugiau. 76 proc. klientų mano, kad tai dalis jų ryšio su prekės ženklu.
  • 83 proc. pirkėjų teigia, kad lojalumo programos lemia jų apsisprendimą likti įmonės klientu.
  • Pastovių klientų suma čekiuose 67 proc. didesnė nei naujų klientų.
  • Nemaža dalis įmonių neteisingai suvokia lojalumo programų esmę, t. y. mano, jog kuo daugiau pirkėjas pirks, tuo daugiau jis gaus. Deja, net 77 proc. tokių lojalumo programų veikia tik porą metų.

 

Šaltinis: psm7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Starbucks“ ketina kurti nuosavą skaitmeninę valiutą

Kavinių tinklas „Starbucks“ ėmėsi kurti nuosavą lojalumo programą. Kompanija jau susitarė su muzikinio projekto „Spotify Ltd.“ kūrėjais, „the New York Times“ leidėjais ir taksi užsakymo bendrove „Lyft Inc.“. skaityti »

Informacija klientams (6)

Nuo š. m. sausio 29 dienos yra sutrikusi el. pašto @post.skynet.lt veikla. Šiuo metu problema yra šalinama. skaityti »

Vilnius ir šiemet sulauks daugiau nei milijono turistų

2017 m. pirmąjį ir antrąjį ketvirtį Vilnius sulaukė atitinkamai 7 ir 5 proc. daugiau turistų nei praėjusiais metais. skaityti »

Vilniuje susitinka Lietuvos ir Suomijos centrinių bankų vadovai

Lapkričio 2–3 dienomis Vilniuje vieši Suomijos bankų valdybų nariai. skaityti »

Japonijoje aptartos pasaulio ekonomikos aktualijos ir geroji „FinTech“ praktika

Tokijuje ​Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas su Japonijos centrinio banko vadovu Haruhiko Kuroda aptarė FinTech sektoriaus raidą, rizikas pasaulio ekonomikos augimui, Japonijos ir euro zonos ekonomikos aktualijas. skaityti »

5 pagrindinės kliūtys, pradedant verslą Lietuvoje

Baimė bankrutuoti, nepasitikėjimas savo galimybėmis, nedraugiškas valstybės požiūris – anot dr. Austės Kiškienės, tai pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria pradedantieji verslą Lietuvoje. skaityti »

Inovacijos tapo iškalbinga Lietuvos vizitine kortele JAE

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė oficialaus vizito JAE metu su Dubajaus Emyru ir šalies Premjeru Mohammedu bin Rashidu Al Maktoumu aptarė bendradarbiavimą aukštųjų technologijų, inovacijų, komunikacijų, atsinaujinančiosios energetikos, gyvybės mokslų srityse. skaityti »

Lietuvoje vyrams verslo pradžiai reikia daugiau pinigų nei moterims

Norėdamas pradėti verslą, dažnas lietuvis startui pageidautų gauti vidutiniškai 33 tūkst. eurų dydžio lengvatinę paskolą. skaityti »

Ar tikrai mane palies ketvirtoji pramonės revoliucija?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu – jau ne ateitis, tai šių dienų realybė. skaityti »

V. Vasiliauskas: palanki reguliacinė aplinka gali padėti Lietuvai įsitvirtinti pasauliniame FinTech žemėlapyje

Finansinių technologijų (FinTech) sektorius gali suteikti ES kapitalo rinkų sąjungos projektui papildomą postūmį, o šalims naujų plėtros galimybių, įsitikinęs Lietuvos banko vadovas Vitas Vasiliauskas. skaityti »