Naujasis priekiniais arba visais ratais varomas „BMW X1“ Lietuvoje debiutuos rugsėjį

Publikuota: 2015 m. birželio 19 d. penktadienis

Vokiečių koncernas BMW ruošiasi į rinką išleisti antros kartos padidinto pravažumo automobilį „BMW X1“, kuris bus varomas priekiniais arba visais ratais. Įgaliotoji koncerno atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad mūsų šalyje salonuose šis atsinaujinęs, pažangus BMW kūrinys debiutuos rugsėjo pabaigoje – netrukus po oficialus modelio pristatymo Frankfurto automobilių parodoje.

„Tai tikras BMW didelio pravažumo sportinių automobilių „BMW X“ modelis kompaktiniame pavidale. Naujasis modelis pakeis dabartinės kartos „BMW X1“, kurie varomi galiniais ratais. Iš atnaujinto modelio tikimės dar didesnės sėkmės „premium“ klasės kompaktinių automobilių segmente nei iš jo pirmtako, kurio visame pasaulyje parduota daugiau kaip 730 tūkstančių. Būsimieji „BMW X1“ savininkai galės įvertinti padidėjusį modelio funkcionalumą, efektyvumą, erdvesnį saloną ir stilingumą“, – teigia BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto Vilnius“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.

Pasak jo, „BMW X1“ turės naujausios „BMW Group“ kartos keturių cilindrų variklius, efektyvesnę išmaniosios visų varančiųjų ratų sistemos „xDrive“ versiją ir visiškai naują važiuoklės technologiją. Visa tai ne tik pagerins automobilio sportiškumą ir vairavimo komfortą, bet ir garantuos net apie 17 proc. mažesnes degalų sąnaudas ir CO2 emisijas, lyginant su ankstesniąja „X1“ versija.

Vyriškesnė išorė ir erdvesnis salonas

Žvelgiant į „BMW X1“ nesunku atpažinti „BMW X“ modelio kūną – tvirtą, dar vyriškesnę išvaizdą, salono funkcionalumą ir aukščiausio lygio savybes.

Naujausias „BMW X“ šeimos narys yra 53 mm aukštesnis už ankstesnįjį modelį ir ekipažui siūlo geresnį matomumą. Vairuotojo ir „šturmano“ sėdynės yra 36 mm, o keleivių gale – 64 mm aukščiau nei pirmoje „BMW X1“ versijoje. Padaugėjo erdvės ir sėdinčiųjų gale keliams – 37 mm standartinės komplektacijos modelyje ir 66 mm, jei pasirenkamos reguliuojamos galinės sėdynės. Bagažinės talpa padidėjo iki 505 litrų – tai 85 litrais daugiau nei ankstesnėje modelio versijoje. Atlenkus 40:20:40 principu susilankstančius galinių sėdynių atlošus, bagažui atsiranda 1550 l vietos. Taip pat galima papildomai pasirinkti nulenkiamą priekinę keleivio sėdynę ir 13 cm pirmyn bei atgal slankiojančių sėdynių sistemą.

Standartinės komplektacijos „BMW X1“ bus montuojamas oro kondicionierius, garso sistema su USB ir „AUX-in“ lizdais bei „iDrive“ operacinė sistema, su prietaisų skydelyje integruotu atskiru aukštos rezoliucijos 6,5 colio skersmens ekranu. Pirkėjai taip pat galės rinktis iš anksto paruoštas papildomos komplektacijos versijas – „Advantage“, „Sport Line“, „xLine“ ir „M Sport“.

Naujos kartos varikliai

Antros kartos „BMW X1“ turi naują variklių asortimentą – du benzininius ir tris dyzelinius keturių cilindrų variklius. Jų maksimali galia siekia nuo 110 kW/150 AG iki 170 kW/231 AG. Varikliai gali būti susieti su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba aštuonių pavarų „Steptronic“ transmisija – abi sistemos taip pat patobulintos. Vidutinės naujojo „BMW X1“ degalų sąnaudos sudaro 4,1– 6,4 l/100 km.

Inžinieriai rankas pridėjo patobulindami ir išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą „xDrive“. Lengvesnė, kompaktiška ir efektyvi sistema varomosios jėgos paskirstymui naudoja elektrohidrauliniu būdu valdomą daugiadiskę sankabą. Tuo tarpu „BMW X1 sDrive20i“ ir „BMW X1 sDrive18d“ turės priekiu varomos pavaros konstrukciją, kuri jau deramai pasirodė „BMW 2 Series Active Tourer” ir „BMW 2 Series Gran Tourer“ automobiliui. Priekiniu tiltu varomi automobiliai taip pat leis pajusti BMW ženklui būdingą vairavimo dinamiką.

Išmaniosios pagalbinės sistemos

Naujas BMW kūdikis gali pasigirti ne tik dinamikos ir efektyvumo savybėmis, bet ir novatoriška įranga, padėsiančia šiam modeliui užsitikrinti išskirtines pozicijas segmente. Išmaniosios pagalbinės sistemos „BMW ConnectedDrive“ funkcijas papildo ekranas ant priekinio automobilio stiklo („Head-up Display“), kuris, kaip ir didesniuose „BMW X“ modeliuose, su vairavimu susijusią informaciją projektuoja tiesiai ant priekinio stiklo. Įsigyjant „BMW X1“ galima užsisakyti vairuoti padedančią „Driving Assistant Plus“ sistemą su aktyvia kruizo kontrole („Active Cruise Control”), turinčią „Stop & Go“ funkciją, nukrypimo nuo juostos perspėjimo („Lane Departure Warning“), perspėjimo apie kamščius („Traffic Jam Assistant“), susidūrimą („Collision Warning“) ir pėsčiuosius („Pedestrian Warning“) su stabdymo mieste („City Braking“) funkcija sistemas. Šias ir kitas sistemas galima greitai įsidiegti pasirinkus atitinkamas mobiliąsias programas.

Papildomos įrangos pasirinkimo sąraše taip pat galima rasti LED žibintus, amortizatorių standumo reguliavimo sistemą „Dynamic Damper Control“, paaštrinančią vairavimo dinamiškumą, kintamo sportinio vairavimo sistemą „Variable Sport Steering“, kuri palengvina manevravimą ir parkavimą, o važiuojant didesniu greičiu – padidina vairavimo stabilumą ir tiesumą.

UAB „Krasta Auto“ yra oficiali BMW ir MINI atstovė Lietuvoje. Įmonė užsiima naujų ir naudotų BMW ir MINI automobilių, motociklų prekyba bei teikia visas techninio aptarnavimo paslaugas ir turi oficialias atstovybes bei techninio aptarnavimo servisų tinklą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. „Krasta Auto“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus grupė“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Informacija klientams (6)

Nuo š. m. sausio 29 dienos yra sutrikusi el. pašto @post.skynet.lt veikla. Šiuo metu problema yra šalinama. skaityti »

Vilnius ir šiemet sulauks daugiau nei milijono turistų

2017 m. pirmąjį ir antrąjį ketvirtį Vilnius sulaukė atitinkamai 7 ir 5 proc. daugiau turistų nei praėjusiais metais. skaityti »

Vilniuje susitinka Lietuvos ir Suomijos centrinių bankų vadovai

Lapkričio 2–3 dienomis Vilniuje vieši Suomijos bankų valdybų nariai. skaityti »

Japonijoje aptartos pasaulio ekonomikos aktualijos ir geroji „FinTech“ praktika

Tokijuje ​Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas su Japonijos centrinio banko vadovu Haruhiko Kuroda aptarė FinTech sektoriaus raidą, rizikas pasaulio ekonomikos augimui, Japonijos ir euro zonos ekonomikos aktualijas. skaityti »

5 pagrindinės kliūtys, pradedant verslą Lietuvoje

Baimė bankrutuoti, nepasitikėjimas savo galimybėmis, nedraugiškas valstybės požiūris – anot dr. Austės Kiškienės, tai pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria pradedantieji verslą Lietuvoje. skaityti »

Inovacijos tapo iškalbinga Lietuvos vizitine kortele JAE

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė oficialaus vizito JAE metu su Dubajaus Emyru ir šalies Premjeru Mohammedu bin Rashidu Al Maktoumu aptarė bendradarbiavimą aukštųjų technologijų, inovacijų, komunikacijų, atsinaujinančiosios energetikos, gyvybės mokslų srityse. skaityti »

Lietuvoje vyrams verslo pradžiai reikia daugiau pinigų nei moterims

Norėdamas pradėti verslą, dažnas lietuvis startui pageidautų gauti vidutiniškai 33 tūkst. eurų dydžio lengvatinę paskolą. skaityti »

Ar tikrai mane palies ketvirtoji pramonės revoliucija?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu – jau ne ateitis, tai šių dienų realybė. skaityti »

V. Vasiliauskas: palanki reguliacinė aplinka gali padėti Lietuvai įsitvirtinti pasauliniame FinTech žemėlapyje

Finansinių technologijų (FinTech) sektorius gali suteikti ES kapitalo rinkų sąjungos projektui papildomą postūmį, o šalims naujų plėtros galimybių, įsitikinęs Lietuvos banko vadovas Vitas Vasiliauskas. skaityti »