Antrąjį šių metų ketvirtį „Nokia“ pardavė mažiau įrenginių, nes patiria sunkumų mėgindama atsikovoti rinkos dalį, kurią prarado dėl konkurentų „Samsung“ ir „Apple“, praneša „Reuters“.
„Nokia“ antrąjį ketvirtį pardavė 7,4 mln. „Nokia Lumia“ išmaniųjų telefonų, t. y. 32 proc. daugiau nei pirmąjį šių metų ketvirtį. Vis dėlto rinkų analitikai tikėjosi, kad bus parduoti 8,1 mln. vienetų.
Aiškėja, kad generalinio direktoriaus Stepheno Elopo 2011 metais pasirinkta drąsa kryptis susieti bendrovės ateitį su „Microsoft Corp“ nepatikrinta „Windows Phone“ programine įranga buvo teisinga.
Įprastų mobiliųjų telefonų pardavimas, kuris vis dar sudaro daugiau kaip pusę „Nokia“ pajamų, taip pat buvo mažesnis, nei tikėtasi. Tokių telefonų parduota 53,7 mln. vienetų, t. y. gerokai mažiau, nei vidutiniškai prognozavo rinkos analitikai – 56,2 mln. Tokia krytis rodo, kad klientai dažniau rinkosi konkurentų telefonus ar išmaniuosius, nei prognozavo ekspertai.