Paaiškėjo Lietuvos moksleivių eSporto lygos turnyro nugalėtojai

Publikuota: 2016 m. gruodžio 19 d. pirmadienis
Vilniaus Gedimino technikos (VGTU) kūrybos ir inovacijų centre „LinkMenų fabrike“ rinkosi elektroninio sporto entuziastai – čia vyko jau lapkritį prasidėjusio Varlė.lt Lietuvos moksleivių eSporto lygos (LMESL) turnyro finalinis renginys.

Po atkaklių visą dieną trukusių kovų Counter Strike: Global Offensive žaidime laurai atiteko „Vyturio“ komandai (Rokas „EspiranTo“ Milašauskas, Tomas „walkman“ Urbonas, Aurimas „Dreamas“ Zablockis, Modestas „Sensitive“ Mikalauskis, Marius „SPLEXAS“ Sinkevičius). Hearthstone čempiono titulą iškovojo Ąžuolas „Zujunietis“ Misevičius. Laimėtojai tarpusavyje išsidalijo 1500 eurų prizinį fondą bei įvairius renginio partnerių įsteigtus prizus.

„Šiais metais susilaukėme tikrai nemažo dalyvių skaičiaus – registracijų skaičius siekė beveik 4000 unikalių anketų, tad turnyras puikiai pavyko. Esporto ateitis Lietuvoje ir Baltijos šalyse yra labai perspektyvi. Į tai vis labiau įsitraukia ir tradicinės medijos atstovai bei didelės, puikiai žinomos vietinės ir užsienio kapitalo kompanijos“,– sako vienas iš renginio organizatorių, VGTU Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studentas Eitvydas Korsakas.

Nors elektroninis sportas – dar gana mažai žinomas Lietuvoje, tačiau renginio rezultatai rodo, jog ši alternatyvaus sporto šaka sparčiai populiarėja. Terminologija apibrėžia, jog eSportas – virtuali kompiuterinių žaidimų varžybų forma. Kitaip tariant, tai yra sportinis kompiuterinių žaidimų rėžimas, kurio metu siekiama nugalėti savo priešininką ar priešininkų komandą ir, laimėjus kovą po kovos, brautis per turnyrinę lentelę iki pat pjedestalo.

Šio pasaulyje itin populiaraus reiškinio infrastruktūra Lietuvoje vis dar ganėtinai silpna, tačiau šia sritimi aktyviai pradeda domėtis vis daugiau lokalių bei tarptautinių įmonių, žurnalistų, investuotojų ir net švietimo atstovų. Vienas jų – Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), aktyviai žengiantis į elektroninio sporto sceną, prisidėdamas prie jos plėtros.

„eSportas turi tikrai nemenkų sąsajų su švietimu, juk įtraukiantys kompiuteriniai žaidimai dažnai tampa paskata pasigilinti į tai, kaip jie kuriami. Taigi, tai gali jaunimą įkvėpti ne tik tapti elektroninio pasaulio asais, bet ir skaitmeninio pasaulio kūrėjais“, – sako VGTU „LinkMenų fabriko“ direktorius Adas Meškėnas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Informacija klientams (6)

Nuo š. m. sausio 29 dienos yra sutrikusi el. pašto @post.skynet.lt veikla. Šiuo metu problema yra šalinama. skaityti »

Vilnius ir šiemet sulauks daugiau nei milijono turistų

2017 m. pirmąjį ir antrąjį ketvirtį Vilnius sulaukė atitinkamai 7 ir 5 proc. daugiau turistų nei praėjusiais metais. skaityti »

Vilniuje susitinka Lietuvos ir Suomijos centrinių bankų vadovai

Lapkričio 2–3 dienomis Vilniuje vieši Suomijos bankų valdybų nariai. skaityti »

Japonijoje aptartos pasaulio ekonomikos aktualijos ir geroji „FinTech“ praktika

Tokijuje ​Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas su Japonijos centrinio banko vadovu Haruhiko Kuroda aptarė FinTech sektoriaus raidą, rizikas pasaulio ekonomikos augimui, Japonijos ir euro zonos ekonomikos aktualijas. skaityti »

5 pagrindinės kliūtys, pradedant verslą Lietuvoje

Baimė bankrutuoti, nepasitikėjimas savo galimybėmis, nedraugiškas valstybės požiūris – anot dr. Austės Kiškienės, tai pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria pradedantieji verslą Lietuvoje. skaityti »

Inovacijos tapo iškalbinga Lietuvos vizitine kortele JAE

Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė oficialaus vizito JAE metu su Dubajaus Emyru ir šalies Premjeru Mohammedu bin Rashidu Al Maktoumu aptarė bendradarbiavimą aukštųjų technologijų, inovacijų, komunikacijų, atsinaujinančiosios energetikos, gyvybės mokslų srityse. skaityti »

Lietuvoje vyrams verslo pradžiai reikia daugiau pinigų nei moterims

Norėdamas pradėti verslą, dažnas lietuvis startui pageidautų gauti vidutiniškai 33 tūkst. eurų dydžio lengvatinę paskolą. skaityti »

Ar tikrai mane palies ketvirtoji pramonės revoliucija?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu – jau ne ateitis, tai šių dienų realybė. skaityti »

V. Vasiliauskas: palanki reguliacinė aplinka gali padėti Lietuvai įsitvirtinti pasauliniame FinTech žemėlapyje

Finansinių technologijų (FinTech) sektorius gali suteikti ES kapitalo rinkų sąjungos projektui papildomą postūmį, o šalims naujų plėtros galimybių, įsitikinęs Lietuvos banko vadovas Vitas Vasiliauskas. skaityti »